Turističke zajednice otoka Hvara predstavile su zajedničku brand strategiju, slogan, vizualni identitet i brand video.
Riječ je o najopsežnijem brandingu jednog hrvatskog otoka, čiji je cilj povezivanje gradova i općina kroz zajedničku priču te predstavljanje otoka kao jedinstvene destinacije. A sve je to konkretan rezultat Sporazuma o udruživanju turističkih zajednica s otoka Hvara.
Branding je rezultat opsežnog istraživanja o percepciji, potencijalima i izazovima otoka Hvara koje je obuhvaćalo i intervjue s meritornim osobama iz područja turizma, povijesti i kulture – od lokalnih vodiča, voditelja javnih ustanova i muzeja, do predstavnika vinara i hotelijera. Kroz anketu je također istražena percepcija stanovnika otoka, kao i turista koji su posjetili Hvar.
Ovo je još jedan uspješan projekt međunarodno nagrađivane branding agencije Fabular, uvrštene u REBRAND Hall of Fame, među 25 najboljih brand konzultanata na svijetu, na čelu s direktoricom branding strategije Anjom Bauer, autoricom zaštićene metodologije „8 sastojaka koji grade brand“.
Fabularov tim konzultanata dosad je radio brandiranje brojnih turističkih brandova i proizvoda, među kojima se ističu Krapinsko-zagorska županija te grad Trogir za koji su dobili posebno priznanje UNESCO-a kao dobar primjer brandiranja destinacije.