Danas je u Virovitici održana 42. sjednica Turističkog vijeća HTZ-a (TVHTZ) u okviru koje su članovi Vijeća, između ostalog, raspravljali i o ishodu Natječaja za izbor krovnog komunikacijskog koncepta (Big Idea) te novog vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije.
Vijeće je jednoglasno odlučilo kako se ne prihvaća niti jedna ponuda, ni za uslugu izrade krovnog komunikacijskog koncepta (Big Idea), ni za uslugu izrade vizualnog identiteta Hrvatske kao turističke destinacije, a sve slijedom ocjene stručnog Povjerenstva koje je zaključilo kako dobiveni rezultati tržišnih istraživanja ponuđenih rješenja nisu postigli visoku ocjenu, već su se zadržali u gornjoj granici prosjeka.
Tijekom Sjednice je naglašeno da je u ovom trenutku, s obzirom na trenutne tržišne okolnosti i geopolitički kontekst, svrsishodnije financijska sredstva uložiti u dodatne promotivne kampanje na najvažnijim emitivnim tržištima, kao i na domaćem.
"Sredstva će se usmjeriti između ostalog na promociju putem digitalnih kanala komunikacije, kao i na strateške suradnje s najvažnijim partnerima, a koje doprinose vidljivosti Hrvatske kao turističke destinacije te povećanju turističkog prometa s posebnim naglaskom na razdoblja pred i posezone", navode iz TVHTZ-a
Članovi Turističkog vijeća usvojili su odluku o prihvaćanju aktivnosti oglašavanja na Expedia Group kanalima i to za tržišta SAD-a, Kanade i UK-a. Expedia Group je jedna od najvećih svjetskih platformi za putovanja te u svom portfelju uključuje brandove kao što su Expedia, Hotels.com, Vrbo, Travelocity, Trivago, Hotwire, Cheaptickets itd.