Turistička zajednica Splitsko – dalmatinske županije (TZ SDŽ) odabrala je novi vizualni identitet (logo i popratne vizualne elemente) koji će od sada biti sastavni dio svih marketinških i promotivnih aktivnosti.
Prvi je ovo put nakon 2007. da je TZ SDŽ krenuo u izmjenu vizualnoga koncepta, a novi kreativni izričaj splitsko – dalmatinskog turizma osmislio je Studio za branding, dizajn i komunikacije – Filburg koji je osvojio prvu nagradu za rad pod nazivom „Lipo li je“.
Osnova prvonagrađenog rješenja je logotip koji uz minimalnu tipografsku intervenciju usmjerava pozornost na Srednju Dalmaciju.
Na javno – pozivni natječaj za dizajn vizualnoga identiteta TZ SDŽ prijavilo se ukupno 20 radova od kojih su odabrana 3 najbolja natječajna rješenja, odnosno autori radova pozvani su na doradu rješenja. Ocjenjivački je tim, potom, donio odluku o radu koji najbolje predstavlja identitet i viziju Srednje Dalmacije.
Direktorica Turističke zajednice SDŽ Ivana Vladović naglasila je kako novi vizualni koncept daje svjež i kreativan pristup turizmu Srednje Dalmacije.
"Osuvremenjivanje vizualnoga identiteta otvara mnoge nove mogućnosti u pozicioniranju Srednje Dalmacije kao konkurentne i privlačne destinacije. Ovim korakom nastojimo unaprijediti prepoznatljivost i atraktivnost Splitsko – dalmatinske županije te dodatno ojačati brend Srednje Dalmacije na globalnoj turističkoj karti. Odabrani koncept je jednostavan i lako ga je povezati s našom destinacijom, u radu uvijek težimo pratiti suvremenost, pritom vodeći računa da zadržimo autentičnost i identitet", izjavila je Vladović.
Prvonagrađeni rad odlikuje se jednostavnošću i minimalizmom, dok je cijeli koncept vođen jasnom temom. Pobjednici natječaja iskazali su čast što će upravo njihov rad predstavljati turizam Splitsko – dalmatinske županije te su dodatno obrazložili koncept kojim su se vodili pri izradi vizualnog identiteta.