TZ grada Šibenika je nastavila marketinšku kampanju pod sloganom „Grad je pozornica / City is a stage“ koja se temelji na koloričnim panoramama Šibenika nastalim na osnovi slika u tehnici ulje na platnu šibenske autorice diplomirane slikarice Lane Martinović Čala.
Ovom prilikom su zakupljene oglasne površine u Zračnoj luci „Franjo Tuđman „ kao našoj najvećoj i najfrekventnijoj zračnoj luci.
Vizuali su postavljeni na glavnom dolaznom koridoru gdje prolazi 75% od svih dolaznih putnika, odnosno 100% putnika iz Schengen zone, ali i putnici na odlaznim letovima prema gradovima na obali gdje dnevno prođe više od 10.000 putnika iz cijelog svijeta.
Također je na digitalni totem koji se nalazi na samom ulazu u glavnu zgradu postavljen vizual temeljen na slici s motivom Katedrale Sv,Jakova i dalmatinske klape koje simboliziraju Unesco-vu materijalnu i nematerijalnu baštinu.