Odlično pozicioniranje Šibenika u Zračnoj luci „Franjo Tuđman”

Grad pozornica: nastavak suradnje sa šibenskom diplomiranom slikaricom

Autor:  HrTurizam.hr

31. svibnja 2024.

TZ grada Šibenika je nastavila marketinšku kampanju pod sloganom „Grad je pozornica / City is a stage“ koja se temelji na koloričnim panoramama Šibenika nastalim na osnovi slika u tehnici ulje na platnu šibenske autorice diplomirane slikarice Lane Martinović Čala.

Ovom prilikom su zakupljene oglasne površine u Zračnoj luci „Franjo Tuđman „ kao našoj najvećoj i najfrekventnijoj zračnoj luci.

Vizuali su postavljeni na glavnom dolaznom koridoru gdje prolazi 75% od svih dolaznih putnika, odnosno 100% putnika iz Schengen zone, ali i putnici na odlaznim letovima prema gradovima na obali gdje dnevno prođe više od 10.000 putnika iz cijelog svijeta.

Također je na digitalni totem koji se nalazi na samom ulazu u glavnu zgradu postavljen vizual temeljen na slici s motivom Katedrale Sv,Jakova i dalmatinske klape koje simboliziraju Unesco-vu materijalnu i nematerijalnu baštinu.

Img 20240528 wa0009

Img 20240528 wa0023

Img 20240528 wa0022

Marketinška kampanja u suradnji s diplomiranom slikaricom Lane Martinović Čala počela je prije dvije godine postavljanjem tabla dobrodošlice sa panoramama Šibenika na ulazima u grad te su iz TZG Šibenika odlučili i buduće vizuale prilagođavati njenim veselim motivima.

"Šibenik se diči sa dva Unesco-va lokaliteta, grad je kulture i umjetnika, festivala, sportaša i glazbe, dobre hrane i zabave.. Mislimo da smo uspjeli kroz Lanina djela sve to prezentirati na jedan zanimljiv način, kao idealan spoj umjetnosti, kulture i turizma", ističe Dino Karađole, direktor TZ grada Šibenika.

Oglasne površine su zakupljene za godinu dana, što je svakako dobar i bolji potez od jednokratne kampanje, jer daje kontinuitet pozicioniranja i vidljivost. Uz autoricu u izradi projekta su sudjelovali dizajner Ante Filipović Grcić i fotograf Valentino Dražić Celić ."

Foto: TZG Šibenik

Autor:  HrTurizam.hr

31. svibnja 2024.