Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i Slovenska turistička organizacija (STO) u ovoj godini na tržištu SAD-a provode zajedničku kampanju "Naturally Yours - taste, feel, Love" s ciljem još snažnijeg pozicioniranja Hrvatske i Slovenije kao atraktivnih cjelogodišnjih destinacija. Riječ je o kampanji za koju je sredstva osigurala Europska komisija, a među predviđenim aktivnostima je i specijalizirana radionica za hrvatske, slovenske i američke partnere iz domene luksuznog turizma održana u New Yorku, koja je okupila gotovo 40 hrvatskih i slovenskih turističkih subjekata te više od 40 predstavnika američkih partnera, odnosno turoperatora i agencija s posebnim naglaskom na luksuzni segment.
"SAD predstavlja daleko tržište s kojeg ostvarujemo najveći turistički promet, ali i tržište na kojem buduću poziciju Hrvatske želimo graditi u niši između Standarda i Premiuma. Upravo zato svoje komunikacijske aktivnosti usmjeravamo u isticanje hrvatske turističke ponude koja ima visoku vrijednost, odnosno obraćamo se turistima iz premium skupine potražnje. Vjerujemo u odlične promotivne efekte kampanje, ali i same radionice jer s kolegama iz Slovenske turističke zajednice imamo kvalitetnu suradnju što potvrđuju i dosad uspješno realizirane zajedničke suradnje putem kojih smo naše dvije zemlje promovirali na dalekim tržištima poput SAD-a, Kine i Australije. Ovu aktivnost iskoristit ćemo za dodatnu promociju Hrvatske, ali i kao odličnu priliku za dodatnim povezivanjem hrvatskih, slovenskih i američkih partnera", izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, nadodavši kako su Amerikancima omiljene hrvatske destinacije Dubrovnik, Split, Zagreb, Hvar i Rovinj.
U sklopu radionice poseban je naglasak stavljen na turističke proizvode iz luxury i premium segmenta, kao što su priroda i prirodna baština, aktivni turizam, eno-gastronomija, kulturni turizam te lifestyle, dok sama kampanja, podsjećamo, obuhvaća zajedničku podstranicu na službenim stranicama Europske putničke komisije, aktivnosti digitalnog oglašavanja u renomiranim američkim medijima kao što su Conde Nast Traveler i Wanderlust te zasebnu YouTube kampanju za koju je kreiran zajednički promotivni video.