Jučer je u Šibeniku održan koordinacijski sastanak Hrvatske turističke zajednice (HTZ) s turističkim zajednicama s područja Šibensko-kninske županije.
Sastanku su, uz Kristijana Staničića, direktora HTZ-a, te Krešimira Šakića, direktora TZ Šibensko-kninske županije, prisustvovali i predstavnici 18 turističkih zajednica gradova i općina s područja županije.
Rast turističkog prometa
Direktor HTZ-a je na početku sastanka naglasio kako hrvatski turizam u dosadašnjem dijelu godine ostvaruje pozitivne trendove u vidu rasta turističkog prometa.
"Od početka godine do jučer u Hrvatskoj je ukupno ostvareno preko 9,2 milijuna dolazaka te gotovo 42 milijuna noćenja što je 12 posto više dolazaka i 6 posto više noćenja nego lani, dok je u dosadašnjem dijelu srpnja ostvareno oko 2,5 milijuna dolazaka i 14,5 milijuna noćenja što je na razini srpnja lani", poručio je Kristijan Staničić.
Dodao je da renutno u zemlji boravi preko 910 tisuća turista, a pritom u Šibensko-kninskoj županiji trenutno boravi preko 60 tisuća.
Slijede udarni tjedni
Nakon posebne prezentacije Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma u kojem su identificirani konkurentni i autentični turistički doživljaji Hrvatske i koji za cilj ima repozicioniranje Hrvatske u smjeru premium destinacije, na koordinacijskom sastanku govorilo se i o planiranim promotivnim aktivnostima na emitivnim tržištima do kraja godine te očekivanim rezultatima u ostatku godine.
"U županiji u dosadašnjem dijelu godine bilježimo preko 420 tisuća dolazaka i 2,3 milijuna noćenja što u odnosu na lani predstavlja rast u dolascima od 5 posto, dok su noćenja na razini lanjskih. Pred nama su udarni tjedni, špica sezone je tek započela i pred nama su intenzivni dani tijekom kojih moramo zadržati kvalitetu usluge i zadovoljstvo gostiju jer samo tako možemo dugoročno graditi imidž županije kao kvalitetne i održive turističke regije", zaključio je Krešimir Šakić.
Foto: HTZ