Prema podacima Turističke zajednice grada Zagreba i sustava e-Visitor, od početka godine do sredine travnja, u Zagrebu je ostvareno najviše dolazaka i noćenja u Hrvatskoj.
Tako je zabilježeno 238.982 dolazaka i 512.738 noćenja, što predstavlja porast od 29% u dolascima i 19% u noćenjima u usporedbi s istim periodom prošle godine. Od stranih gostiju, najviše noćenja ostvarili su gosti iz Italije, a slijede oni iz Njemačke, SAD-a, Bosne i Hercegovine, Srbije.
S obzirom na veliki povratak gostiju iz SAD-a, koji su u dosadašnjem dijelu godine ostvarili 58% više dolazaka i 32% više noćenja, ali i sve veći ponovni interes gostiju iz Južne Koreje te ostalih azijskih zemalja, Turistička zajednica grada Zagreba je, na navedenim tržištima, u suradnji s Turskih Airlinesom pokrenula novu promotivnu kampanju.
Tako se, korištenjem jake komunikacijske mreže Turkish Airlinesa, kao strateškog partnera zagrebačke turističke zajednice, značajno podiže prepoznatljivost Zagreba kao atraktivne turističke destinacije. Aktivnosti u sklopu kampanje provode se tijekom travnja na svim digitalnim kanalima ove višestruko nagrađivane aviokompanije s ciljem međusobne promocije na spomenutim tržištima.