Udruga jedinstvenih hrvatskih hotela Impresia objavila je poziv učenicima osnovnih i srednjih škola te studentima poslovnih škola i fakulteta usmjerenih na turizam za sudjelovanje u trećem izdanju projekta "Upoznajte naše priče".
Cilj projekta je promocija zanimanja u turizmu, povezivanje mladih s luksuznim hotelima, turističkim agencijama i kampovima visoke kategorije te isticanje važnosti razvoja održivog turizma. Projekt se provodi uz podršku i sufinanciranje Ministarstva turizma i sporta, a prijave su otvorene do 1. veljače 2025. godine putem POVEZNICE.
"Upoznajte naše priče" usmjeren je na motiviranje mladih za odabir karijere u turizmu kroz isticanje pozitivnih primjera razvoja karijera djelatnika hotela Impresia. Ove godine projekt se provodi u suradnji s Udrugom hrvatskih putničkih agencija i Kamping udruženjem Hrvatske kao partnerima, te uz podršku obrazovnih institucija kao pridruženih partnera, uključujući Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Školu za turizam, ugostiteljstvo i trgovinu iz Pule te Turističko-ugostiteljsku školu Split.
"Želimo u što većoj mjeri angažirati domaću radnu snagu koja nam je ključna za prenošenje naše lokalne kulture i autentičnih doživljaja naših destinacija. U prošle dvije godine priliku za obilazak jednog od hotela Impresia dobilo je više od 120 učenika i studenata koje smo svojim radom i iskustvom inspirirali za start i razvoj karijere u turizmu. U projekt ove godine planiramo aktivno uključiti 60 učenika osnovnih i srednjih škola te studenata, kojima ćemo pružiti priliku za obilazak i upoznavanje djelatnika jednog od hotela Impresia. U suradnji s partnerima na projektu, sudionici će imati priliku upoznati se i s karijernim mogućnostima u turističkim agencijama specijaliziranim za luksuzni turizam i kampovima visoke kategorije", rekao je Nenad Nizić, predsjednik Udruge jedinstvenih hrvatskih hotela Impresia.
Ministarstvo turizma i sporta s ciljem motiviranja mladih za ugostiteljsko-turistička zanimanja, podizanja standarda obrazovanja i kvalitete kadrova te kvalitetnijeg povezivanja obrazovnih institucija i gospodarskih tvrtki i obrta u turizmu provodi niz mjera. Tako je Ministarstvo ove godine objavilo dva javna poziva - Promocija zanimanja za koji su osigurana sredstva u iznosu od 290.000,00 eura i Stipendije za koji je osigurano 990.000,00 eura. Također, putem Javnog natječaja za sufinanciranje projekata udruga u turizmu sufinancirano je 26 projekata u ukupnom iznosu od 592.718,28 eura.
"Kroz aktivnosti projekata prijavljenih na natječaj za udruge u 2023. bilo je uključeno preko 500 učenika i studenata, a pridodamo li tome projekte srednjih škola dolazimo do preko 700 mladih ljudi koji su bili direktno uključeni u projekte, a iz toga proizlazi da je daleko veći broj onih koji su upoznati s ugostiteljskim i turističkim zanimanjima. Projekt kojeg Udruga jedinstvenih hrvatskih hotela Impresia provodi u suradnji s partnerima "Upoznajte naše priče"- promocijom zanimanja i stručnim usavršavanjem do kvalitetnog kadra i održivog turizma u jedinstvenim luksuznim hotelima prepoznat je kao projekt koji ostvaruje naš zajednički cilj", izjavio je Slavko Štefičar, ravnatelj Uprave za održivi razvoj i konkurentnost turističke destinacije u Ministarstvu turizma i sporta.
Dodatnu inspiraciju za mlade predstavlja priča Miroslava Jurišića iz hotela Adriatic iz Rovinja. Miroslav je svoju karijeru započeo 2011. godine kao barmen i konobar, napredovao je do pozicije Food and Beverage Managera, nakon čega je preuzeo odgovornost pomoćnika direktora hotela Adriatic.
"Smatram da su usmjeravanje, podrška i razvoj kvalitetnog tima ključni za postizanje zajedničkih ciljeva, pri čemu zadovoljstvo gostiju uvijek zauzima središnje mjesto", izjavio je Jurišić koji je tijekom svoje karijere stekao bogato iskustvo i razvio izvrsne vještine rukovođenja i upravljanja, s posebnim naglaskom na odjel hrane i pića, čime je postao jedan od ključnih članova tima. Danas naglašava kako su podrška timu i usmjerenost na ljude temelj njegova pristupa menadžmentu.
Izvor fotografija: Udruga jedinstvenih hrvatskih hotela Impresia