Više od 8 milijuna digitalnih pogleda na Zagrebačku županiju

Poljski influenceri kroz objektiv prenose čari Zelenog prstena.

Autor:  HrTurizam Promo

17. svibnja 2025.

Zagrebačka županija, smještena tik uz glavni grad, ali daleko od gradske vreve, postaje epicentar pozornosti poljskih putnika, zahvaljujući moćnom spoju autentične priče, prirodnih ljepota i digitalnog utjecaja. 

Na poziv Turističke zajednice Zagrebačke županije, pet istaknutih poljskih influencera i travel kreatora trenutno boravi u regiji u sklopu višednevnog press-tripa, od 15. do 21. svibnja 2025., kreiranog s ciljem promocije destinacije na jednom od najperspektivnijih emitivnih tržišta, Poljskoj.

Ono što ovaj projekt čini posebno vrijednim jest činjenica da ga prenosi digitalna elita s ukupno više od 8,3 milijuna pratitelja. Svaka objava, story ili video sadržaj iz srca kontinentalne Hrvatske, kroz njihove kanale dolazi do stotina tisuća potencijalnih gostiju, ljubitelja putovanja, prirode, vina i culture, a sve kroz leću osobnog doživljaja, emocije i povjerenja koje njihova publika godinama gradi.

U fokusu ovog projekta su istinske vrijednosti Zagrebačke županije, njezina raznolikost, gostoljubivost i održivost, predstavljene kroz autentične doživljaje u gradovima Velikoj Gorici, Samoboru, Ivanić-Gradu, Zaprešiću, Jastrebarskom te na području Savsko-sutlanske doline i briga.

Img 0963 large

Posjeti lokalnim vinarijama, šetnje kulturnim povijesnim jezgrama, gastronomski doživljaji i regenerativni pristupi turizmu stvorili su kulisu koja ne ostavlja ravnodušnim – niti goste, niti njihove milijunske pratitelje.

Među poljskim influencerima koji sudjeluju u projektu ističe se Ala Pogwizd, kreativna storytellerica koju na TikToku prati više od 2,2 milijuna ljudi, dok njezin Instagram bilježi preko 200 tisuća pratitelja. Zajedno s njom, sadržaj iz Hrvatske dijeli i Klaudia Sojka, influencerica čiji stil, estetika i putni dnevnik okupljaju preko milijun ljudi na digitalnim kanalima.

Aga Sobczak, poznata po profinjenom lifestyle izrazu i međunarodnoj publici, stvara sadržaj s preko 1,3 milijuna sljedbenika, dok Tomek Berlak, iznimno popularan na YouTubeu, TikToku i Instagramu, prenosi doživljaje destinacije publici od gotovo 3,1 milijuna ljudi. Tu je i Piotr Gładczak, vodeći poljski gastro bloger koji putem Instagrama, Facebooka i TikToka donosi priče o lokalnim okusima regije i njezinim autentičnim jelima.

Vjerujemo u moć autentične preporuke, u priču ispričanu kroz osobno iskustvo, i u važnost emocije u turizmu. Ovi su influenceri upravo to – glasnici novih generacija putnika, ljudi koji tragaju za sadržajem s vrijednošću. Zagrebačka županija ima što ponuditi: od prirodnog bogatstva, preko kulturnih slojeva, do vrhunske eno-gastronomije. Press-trip je prilika da to pokažemo – izravno, iskreno i kreativno,” istaknula je Ivana Alilović, direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije.

Tzzz large

U kontekstu rasta broja noćenja i dolazaka iz Poljske, koja se već godinama nalazi među pet najvažnijih emitivnih tržišta za Hrvatsku, ovakva ciljano osmišljena kampanja iznimno je strateški korak prema jačanju kontinentalnog turizma. 

Zagrebačka županija se pozicionira kao poželjna cjelogodišnja destinacija koja kombinira blizinu metropole i duh lokalnog i čini to kroz perspektivu onih kojima digitalni svijet vjeruje.

Foto: TZ Zagrebačke županije

Autor:  HrTurizam Promo

17. svibnja 2025.