Zadarska županija sa svojom bogatom povijesti, prirodnim ljepotama, kulturnom baštinom i raznolikim sadržajem, bit će promovirana kao UHPA-ina preporučena domaća destinacija 2025. godine.
Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) i Turistička zajednica Zadarske županije sklopile su ugovor o poslovnoj suradnji temeljem kojeg će UHPA tijekom 2025. godine u svim komunikacijskim i promotivnim kanalima, javnim događanjima i tiskovinama promovirati Zadarsku županiju kao preporučenu domaću destinaciju.
Ugovor je potpisan u Domu Zadarske županije, a župan Božidar Longin tom je prigodom istaknuo da projekt Udruge hrvatskih putničkih agencija već više godina uspješno doprinosi boljem pozicioniranju, prepoznatljivosti i promociji destinacije. „Vjerujem da će i naša županija profitirati iz ove suradnje. Činjenica jest da je turizam u Zadarskoj županiji najjača gospodarska grana i da iz godine u godinu rastu brojke i dolazaka i noćenja. No također je i činjenica da cilj kvalitetnog turističkog razvoja nije tek povećanje broja posjetitelja, već turizam koji mora biti održiv. Stoga je posebno važno orijentirati se na podizanje kvalitete ukupnog turističkog proizvoda, a što uključuje i podizanje kvalitete smještaja, i gastronomske ponude, i ostalih sadržaja koji se gostima nude. Također, važno je rasteretiti ljetne mjesece, a proširiti turistički promet na pred i post sezonu s krajnjim ciljem ostvarivanja cjelogodišnjeg turizma na znatno višoj razini od postojeće.“
Hrvoje Anić, direktor Turističke zajednice Zadarske županije iskazao je veliko zadovoljstvo novom suradnjom. „Udruga hrvatskih putničkih agencija naš je iznimno važan suradnik i partner već godinama, pa nas jako veseli izbor Zadarske županije za UHPA-inu destinaciju godine. Predstavlja to još jedan snažan korak i izvrsnu priliku za dodatnu promociju naše županije na domaćem i stranim tržištima. Zadarska je županija destinacija koja svojom raznolikom i očuvanom prirodom, bogatom kulturnom baštinom, te autohtonom enološkom i gastronomskom ponudom može posjetiteljima ponuditi brojne doživljaje. Sigurni smo da će ova suradnja Turističke zajednice Zadarske županije s Udrugom hrvatskih putničkih agencija pridonijeti daljnjoj prepoznatljivosti naše županije kao iznimno poželjne destinacije za brojne oblike turizma, uz sve ostale, za aktivni, nautički, kamping, koje desetljećima promoviramo, kao i enološki te gastronomski i poslovni turizam koje posljednjih godina posebno ističemo“, istaknuo je Hrvoje Anić, direktor Turističke zajednice Zadarske županije.
Projekt „UHPA-ina domaća destinacija“ dugi niz godina preporuča domaće i strane destinacije s ciljem daljnjeg jačanja suradnje turističkih agencija i turističkih zajednica, razvoja novih specifičnih turističkih programa i ciljanom promocijom destinacije te povećanjem turističke potrošnje.