Zagreb, Dubrovnik i Istra su još jednom predstavljeni kao vrlo atraktivne i tražene destinacije među američkim turistima više platežne moći, zahvaljujući suradnji Virtuoso konzorcija i triju turističkih zajednica koje dugi niz godina ulažu u promociju u sjevernoameričko tržište - Turističke zajednice grada Zagreba, Turističke zajednice Istre i Turističke zajednice Dubrovnika.
Naime, najnoviji projekt Virtuoso Digital Destination (VDD) osigurao je veći prostor i platformu za opsežniju prezentaciju ponuda navedenih destinacija, edukaciju te interakciju s Virtuoso mrežom agencija i turističkih savjetnika.
Zahvaljujući spomenutim turističkim zajednicama, Zagreb, Dubrovnik i Istra prve su europske destinacije koje sudjeluju u Digital Destination projektu, odmah nakon Australije, Kanade i Los Cabosa.
VDD projekt osmišljen je u cilju poboljšanja iskustva korištenja Virtuoso.com, vodećom globalnom mrežom specijaliziranom za iskustvena i luksuzna putovanja, nudeći sveobuhvatnu platformu posvećenu atraktivnim odredištima.
Kombinacijom vizualno privlačnog dizajna, iskustveno pisanog i atraktivnog video sadržaja te ciljanih marketinških kampanja, VDD nadilazi tradicionalne metode vidljivosti i promocije destinacije te učinkovito pridonosi rastu interesa potencijalnih posjetitelja.
U kreiranju sadržaja Zagreba, Istre i Dubrovnika sudjelovali su djelatnici navedenih turističkih zajednica, Virtuoso tim i tri poznata novinara, vrlo dobra poznavatelja ljepota Hrvatske - Kristin Vuković, David Farley i Alex Crevar, a sadržaj je dostupan na POVEZNICI.
"Tržište SAD-a predstavlja ključno daleko tržište na kojem kontinuirano provodimo promociju Zagreba u proteklih nekoliko godina. Izuzetan interes za Zagreb potvrđen je rezultatima prvog dijela ove godine, koji ukazuju da su gosti iz SAD-a vodeći po broju ostvarenih dolazaka i noćenja među stranim posjetiteljima. Konkretno, s više od 30.000 dolazaka i 67.000 noćenja, Amerikanci bilježe porast od 11 posto u odnosu na prethodnu godinu. Fokus Virtuosa na luksuz i prilagođena iskustva putovanja izdvaja ga kao vrhunski resurs za one koji traže jedinstvene i visokokvalitetne turističke doživljaje pa je sudjelovanje u ovom projektu prirodan slijed naših promotivnih aktivnosti na američkom tržištu, posebno zato jer su slične ciljane marketinške kampanje uspješno potaknule rast aktivnosti i angažmana agencija/savjetnika za putovanja i njihovih klijenata. Naime, prema dostupnim podacima, ovaj projekt je do sada rezultirao nekoliko puta većim porastom interesa za promovirana odredišta, što ukazuje na učinkovitost kampanje u privlačenju i zadržavanju pažnje putnika za iskustvena putovanja", izjavila je Martina Bienenfeld, direktorica Turističke zajednice grada Zagreba.