Ako se u jednoj rečenici treba sažeti što legende uslužne izvrsnosti u domeni hotelijerstva i ugostiteljstva rade najbolje,ona bi glasila: „Najuspješniji su jednako predani i gostima i djelatnicima i jednako predano im to komuniciraju“.
I upravo zato je većina čula za Ritz-Carltonov poznati moto: „Mi smo gospoda koja uslužuje gospodu“. Nije to samo obična tvrdnja da zadovolji formu nekog stratešk...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium