Adriatic.hr predstavio rezultate sezone 2017 i dodijelio nagrade najboljim domaćinima

Jedna od vodećih agencija u Hrvatskoj, Adriatic.hr u svojoj je središnjici u Splitu održala dodjelu nagrade „Star Host” najistaknutijim iznajmljivačima – svojim partnerima u promicanju Jadrana i ostvarivanju izvrsnih turističkih...

Jedna od vodećih agencija u Hrvatskoj, Adriatic.hr u svojoj je središnjici u Splitu održala dodjelu nagrade „Star Host” najistaknutijim iznajmljivačima – svojim partnerima u promicanju Jadrana i ostvarivanju izvrsnih turističkih rezultata.

„Star Host” je nagrada koja označava kvalitetu iznajmljivača i njihovih smještajnih jedinica, a dodjeljuje se na temelju recenzija gostiju i procjene poslovne suradnje. Ove je godine nagradu „Star Host” osvojilo 110 iznajmljivača, a najveći broj najbolje ocijenjenih smještajnih jedinica nalazi se u Omišu i Makarskoj te na Pelješcu.

Na pozitivnom primjeru ovogodišnjih dobitnika nagrade „Star Host” želimo pokazati kako su profesionalan rad, konstantno prepoznavanje i uvažavanje potreba gostiju te kvalitetna briga o objektu garancija dugoročnog uspjeha. Kako bismo budućim gostima olakšali pronalazak idealnog smještaja, u Adriatic.hr tražilicu dodat ćemo i posebnu „Star Host” oznaku. Vjerujemo kako će gosti prepoznati „Star Host” oznaku kao relevantnog i vjerodostojnog pokazatelja kvalitete odabranih smještajnih jedinica i njihovih domaćina.” istaknula je Leana Čović, voditeljica Odjela administracije podataka.

Tvrtka Adriatic.hr predstavila je i rezultate rekordne sezone 2017., dovršene projekte s globalnim partnerima, kao i planove za sezonu 2018. U prošloj godini Adriatic.hr ima ugovor s 11.465 iznajmljivačima te je preko njih ostvareno 675.345 noćenja u 2017. što su izvrsni rezultati. „Tijekom 2017. godine omogućili smo iznajmljivačima besplatnu online prijavu svojih objekata te smo unaprijedili  sučelje za postojeće klijente. Također, ostvarili smo direktnu suradnju s portalom Airbnb te s vodećim  mađarskim portalom Szallas.hu. Od 2018. godine očekujemo još jednu rekordnu sezonu, a u tome će nam svakako pripomoći  partnerstvo s TripAdvisor grupacijom, interaktivna mapa za pretragu smještaja na našem portalu te iCal integracija za jednostavnije upravljanje terminima rezervacija na više portala.” istaknuo je Deni Jelinčić, voditelj Odjela marketinga te dodaje kako su jedna od vodećih agencija u Hrvatskoj koje pružaju svoje usluge on-line, te kako agencija s poptpunim pravom nosi svoju krilaticu “Najkraći put do Jadrana”.

Inače, prema izboru agencije Adriatic.hr gostiju pet najpopularnijih destinacija u Hrvatskoj u 2017. godni bili su Makarska, Pag, Hvar, Pelješac te na petom mjestu Omiš.

Vijesti: