Dalmacijavino u 2017. godinu ulazi s novim vizualnim identitetom i novim proizvodima.
Nakon 70 godina postojanja, Dalmacijavino u novogodišnjoj noći na Splitskoj rivi predstavila je novi korporativni logotip, kao prvi korak u uvođenju novog vizualnog identiteta. Proizvodi s novim bocama i novim etiketama bit će predstavljeni na sajmu GAST koji se od 1. do 4. ožujka 2017. održava u Splitu.
„Od preu...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium