Dok se jedni smiju, drugi uz pomoć Crnog Jaja otvaraju nova tržišta i rastu

Dok se jedni smiju, drugi uz pomoć Crnog Jaja otvaraju nova tržišta i rastu. Provokativno? Da, svakako, ali ono najvažnije, to nije PR nego činejnica. Nakon zadnjeg članka na...

Dok se jedni smiju, drugi uz pomoć Crnog Jaja otvaraju nova tržišta i rastu. Provokativno? Da, svakako, ali ono najvažnije, to nije PR nego činejnica.

Nakon zadnjeg članka na temu poslovnog modela Crnog jaja, otvorila se velika rasprava koja čak traje i dan danas, a upravo najveća rasprava se vodi kako je Crno jaje sinonim za jeftini smještaj, što je svakako kriva predodžba. Upravo suprotno, Crno Jaje je izvrstan kanala promocije i prodaje, a surađuju s najačim hotelima u Hrvatskoj. Onda sigurno ima nešto u tom “Crnoj Jajetu”, ako svoj inters vide i najači hoteli u Hrvatskoj, zar ne?

Prepoznali su nas najjači hotelijeri u Hrvatskoj, a ta činjenica samo govori kako Crno jaje nije sinonim za jeftini smještaj nego kao izvrsni kanala prodaje i pametni modalitet rada za najveće hotelijere. Oni znaju kada, kako i na koji način koristiti Crno jaje kao prodajnu platformu.“ istaknuo je Hrvoje Bujas, vlasnik Crnog Jaja te dodao kako surađuju s Valamarom, Maistrom, Toplicama Sv. Martin, Supetar Waterman Resortom i mnogim drugima.

Trenutno mi je u fokus upala njihova kampanja za Martinje, koja zanimljivo nije ograničena samo za Zagorje, pa eto povoda i za novu priču.“Martinje, koji je bio zapravo samo event ograničen na Zagorje i Međimurje, mi smo ga složili kao ponudu i lijepo paket pa prodajemo aranžmane od Istre, Kvarnera, Zagorja, Međimurja, Podravine, Moslavine, Banovine, pa sve do Slavonije i Baranje, nadam se i Dalmacije slijedeće godine “ ističe Hrvoje Bujas te dodaje kako je Crno jaje u zadnjih sedam godina plasiralo sasvim nove proizvode na tržište ili napravilo reinženjerig postojećeg.

Svi znamo kako je za kontinentalni turizam najvažnija baza domaće tržište tj. domaći gosti kao osnova. Zato mi je super vidjeti da se kontinentalne destinacije polako bude i proaktivne su. Da težak je i dalek put do uspjeha, no sve kreće prvim korakom i brendiranjem.

Odličan kanal za promociju kontinentalnog turizma i vikend događanja 

Upravo ovakve promocije trebaju kontinentalnom turizmu. Vikend putovanja kao početna baza da upoznamo skrivenu i neistraženu unutrašnjost tj. kontinentalnu Hrvatsku. Što raditi za vikend? Doživi Slavoniju, Zagorje, Liku… a sve dobro upakirano u razne motive dolska. Od domaće gastronomije, aktivnog odmora do wellness.

Doživite zvuk šume, rijeke, tišine zlatne ravnice itd… motiva za igru riječi imamo koliko hoćemo. No, prvo i osnovno moramo napraviti turističke aranžmane, te ponuditi ih tržištu. Kako agencijama, tako i prema ciljnoj skupini kroz promociju.  Moramo poslati poziv da nas otkriju. To je prvi preduvjet.

Super je primjer Baranja koja se pozicionirala kao najbolja destinacija u Slavoniji. Da vam je netko rekao prije pet godina da će ljudi sjesti u auto za vikend iz Zagreba krenuti putem Baranje rekli bi da je lud. No upravo se to događa, a sve je popraćeno i velikim odazivom poslovnih team buildinga upravo u Baranji. Veliku ulogu svakako je odigralo i Crno Jaje gdje se Baranja godinama pozicionirala kroz sve njihove kanale, kao i kampanjama na Novoj TV i Doma TV s kojim Crnoj jaje surađuje i plasira određene kampanje, a gdje se Baranja stalno vrtjela i iskakala iz paštete.

A da stvar funkcionira dokazuju i brojke. Kako ističe Bujas, nitko ne može napuniti u sedam dana hotel kao što možemo mi, ne postoji alat na tržištu osim Crnog Jaja. “Ove godine je prodano preko 500 aranžmana za Martinje, bilo da se radilo o jednodnevnom izletu ili paketu od dva noćenja, što je rast od 30% na prošlu godinu.“

Evo još jedan primjer koji mi je odmah iskočio na prvi pogled. Radi se o kampanji Toplica Sv.Martin gdje je za 3 noćenja i doček Nove godine ponuda 3121 kn. I nije baš toliko jeftino, zar ne? Imati pun hotel tri dana + dodatna potrošnja, odlična računica. S druge strane, tko ne bi volio da mu se napuni hotel za Novu godinu, Martinje ili bilo koji drugi događaj u vlastitoj organizaciji?

Rebrendiralo smo i pristup organizaciji Novogodišnjih dočeka, trenutno imamo čak 50 ponuda, mnoge sasvim drugačije od standardnih ponuda na tržištu, kao npr. Doček uz Wellness & večer uz Nenu Belana u Svetom Martinu ili pak po prvi puta od neovisnosti Hrvatske doček Nove 2019 u Hotel Parku Imperial u Vodicama uz prekrasnu večer uz Gorana Karana, a u drugim hotelima nastupaju još i Škoro, Suhodolčan…Ove godine očekujemo preko 100 ponuda za Novu Godinu, te rast prodaje od daljnjih 10%.” govori Bujas te dodaje kako Crno Jaje svojim kupcima želi pružiti nov i neponovljiv doživljaj po povoljnoj cijeni, a partnerima s druge strane, na brz način i uz jaku TV kampanju na NovaTv i DomaTv da pune sve svoje kapacitete.

Ako me pitate kako napuniti hotel van sezone ili prodati vikend s noćenjem uz neki sadržaj svakako preporučujem Crno Jaje kao jedan od alata. Za kraj, osim prodaje, tu je i segment velikog medijskog dosega i pozicioniranje destinacije, što je na duže staze te uz kombinaciju drugih kanale promocije odlična vrijednost.

Tržište raste i razvija se, kao i konkurencija koja se bori za iste goste na domaćem tržištu.  Ako želite rasti morate naći razne načine kako doći do ciljne skupine jer šum u komunikaciji je sve veći i veći iz dana u dan. Sve više i više hotela radi organizaciju dočeka Nove godine i razne vikend pakete kao motive dolaska. Od wellness vikenda da gosti odmore dušu i tijelo, organizacija koncerata, sportskih događanja, do raznih gastro tura.

U svakom slučaju, volite li ili ne Crno Jaje, ( btw to nije niti važno u poslovanju, nego saldo na računu na kraju mjeseca ) činjenica je da zahvaljujući ovom poslovnom modelu rasprodano jako puno restorana, hotela, događanja, priča… Tržišna utakmica je otvorena, neka bolji, spretniji i kreativniji pobjedi.

POVEZANA VIJEST:

 

Vijesti: