Vrijeme je turističkih sajmova. Pa evo jedna zgodna lekcija kako privući pažnju, ali i puno šira priča oko odlaska na turističke sajmove.
Kada smo na turističkim sajmu na kojem je stotine štandova (neki su veći i produkcijski bolji, drugi su manji) a isto toliko i turističkih brendova, uvijek se teško istaknuti u masi.
Važnu ulogu u tome igra budžet, od pozicije do veličine izlagačkog prostora, p...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium