Kvalitetna fotografija prodaje apartman

Kvalitetna fotografija prodaje apartman i zato investirajte novac u profesionalne fotografije jer će vam se to svakako vratiti povećanjem bookinga. Pogotovo kada pričamo o digitalnom marketingu, bilo da se...

Kvalitetna fotografija prodaje apartman i zato investirajte novac u profesionalne fotografije jer će vam se to svakako vratiti povećanjem bookinga.

Pogotovo kada pričamo o digitalnom marketingu, bilo da se radi o vašoj web stranici, Facebook page-u ili oglasu na booking portalima, marketing počinje s kvalitetnim fotografijama. Opis apartmana, cijena, pojedinosti o turističkoj destinaciji, blog, dodatni sadržaj, čak i dobre recenzije.. sve to je dobro posloženo ali ako su slike apartmana male, zastarjele, zrnate, jednostavno gosti ne mogu vidjeti sebe u vašem apartmanu.  Na kraju dana, to je slika koje je moguće pretvoriti „lookers“ na „bookers“. Slike stimuliraju  naš um i pomoći će da se gosti vide u vašem apartmanu.

S druge strane, kako to nije nikakva novost danas je važno biti drugačiji kako bi se istaknuli iz konkurencije te je potrebno imati i umjetničke fotografije, a za to opet važni oni mali detalji i sitnice kod uređenja vašeg apartmana.

Također, osim fotografije apartmana svakako bi bilo dobro da imate fotografije i destinacije, jer motiv dolaska nije smještaj, nego upravo turistička destinacija. Fotografije plaže do drugih sadržaja koje nudi destinacija mogu samo biti plus. A kako vi niste agenti za najam nekretnina, nego domaćini u obiteljskom smještaju svakako stavite i svoju osobnu fotografiju kao domaćin. Specifičnost obiteljskog smještaja je upravo u personaliziranom odnosu i interakciji domaćina i gosta.

U suradnji s mladim fotografom s Krka, Srđanom Hulakom donosimo Vam par tehnika i savjeta kod fotografiranja apartmana na koje morate obratiti pažnju ( naravno dok ne investirate u profesionalnog fotografa ). ” Bookiranje se odvija preko fotografija koji su glavni medij za oglašavanje apartmana i smještaja. Kod samog oglašavanja smještaja ljudi rade u pravilu iste greške (ili dobre stvari) pa bi u članku prošli nekoliko detalja vezano uz tu temu stoga krenimo redom” ističe Srđan Hulak.

1. Smisleni kadrovi – u gomili detalja ili mogućnostima se čovjek može izgubiti. Svaku fotografiju bi trebalo gledati kao razumnu cjelinu i treba stati te razmisliti što poručujemo fotografijom, što mora biti u kadru i treba li se uvijek prikazati najširi kut ili to nije smisleno u datom trenutku.

2. Pogled na more – čest argument u reklamiranju naših smještaja je upravo pogled na more te se on svakako treba adekvatno ukomponirati u fotografiju.

3. Obrada fotografija – oko obrade fotografija se često lome koplja, kao svaka subjektivna stvar svatko ju gleda na svoj način ali gotovo u pravilu za fotografiju u turizmu malo više svjetla te boje nego što je u stvarnom životu funkcionira odlično u marketingu. Gledatelji to pripisuju profesionalnoj fotografiji te ne uzimaju za zlo malo uljepšavanja stvarnosti. Isto se podrazumijeva i za široke kuteve koje većinom mogu napraviti samo osobe sa profesionalnom opremom.

4. Razlike u kontrastima – profesionalnci lakoćom rješavaju visoko-kontrastne situacije u fotografijama poput velikog izvora svjetla u kadru (prozor/vrata/balkon) te time povećavaju mogućnosti kadra ali ako se tehnički ne odradi fotografija dobro ona radi kontra-reklamu i to je velika šteta. Uvijek treba iskoristiti puni potencijal kadra te prostora pred vama!

5. Kupaonice i detalji – kod fotografiranja apartmana i smještaja detalji poput spuštene wc daske i otvorenih roleta se podrazumjevaju ali nikada nije na odmet spomenuti ponovno. Sva svjetla u kadru bi trebala biti upaljena, noćne fotografije također imaju svoju čar i prerijetko se rade u svrhu oglašavanja smještaja! Detalji često daju potpuno drugačiji osjećaj i atmosferu u kadru i nezamjenjivi su segment fotografiranja apartmana, kuća za odmor i smještaja općenito. Širi kut je klinička slika smještaja ali detalji su ti koju mu udišu karakter i ljepotu!

Foto: Srđan Hulak, Krk

Povezana vijest: BUDITE DOMAĆINI U OBITELJSKOM SMJEŠTAJU, A NE AGENTI ZA NAJAM NEKRETNINA

Vijesti: