Cappelli: Želim specifičnu turističku promociju Hrvatske prilagođena svakoj zemlji

Ministar turizma Gari Cappelli održao radni sastanak s direktorima inozemnih predstavništva HTZ-a

Ministar turizma Gari Cappelli održao je pred špicu turističke godine, u Malom Lošinju, radni sastanak s direktorima stranih predstavništava HTZ-a na kojima su iznesena izvješća po emitivnim tržištima.

Ministar je uvodno naglasio kako želi dodatno reformirati Glavni ured Hrvatske turističke zajednice od kojeg očekuje veći angažman u promociji zemlje na pojedinim tržištima, ali uz punu kontrolu učinkovitosti svake utrošene kune u tom procesu. S obzirom na sve bržu promjenu trendova ponude i potražnje, pristup tržištima i koncept promocije potrebno je ažurnije i brže prilagođavanje novim izazovima. Nužnija je jača promocija posebnih proizvoda, ali i puno kvalitetnija promocija kontinenta, a ne samo hrvatske obale. Naš cilj je strana predstavništava u svijetu reformirati na način da budu efikasniji, proaktivniji te u konačnici konkurentniji što je preduvjet nastavka rasta hrvatskog turizma. rekao je ministar Cappelli.

Na sastanku su bili prisutni direktori predstavništava Hrvatske turističke zajednice u Austriji, Belgiji, Češkoj, Francuskoj, Italiji, Mađarskoj, Nizozemskoj, Njemačkoj, Poljskoj, Rusiji, SAD, Sloveniji, Švedskoj i Velikoj Britaniji koji su izvijestili ministra o stanju na svakom pojedinom tržištu, iznijeli su izazove s kojima se svakodnevno susreću te su ministra izvijestili o rezultatima bookinga koji u svim zemljama bilježe rast u odnosu na prošlu godinu.

Ministar Cappelli osvrnuo se na nedavni, iznimno uspješni, posjet Velikoj Britaniji, ali najavio je i skorašnji posjet Mađarskoj gdje će Ministarstvo turizma zajedno s Ministarstvom poljoprivrede i HGK u Budimpešti na najljepšoj tržnici Europe od 23. do 25. svibnja predstaviti hrvatsku turističku ponudu i hrvatske proizvode. Ono što želim, a iskustva s terena to samo potvrđuju, je specifična turistička promocija Hrvatske prilagođena svakoj zemlji. Primjerice, na britanskom tržištu moramo biti prepoznatljivi pod nazivom Croatia, to je naš brand. U Njemačkoj, Italiji ili Austriji potpuno je drugačija situacija. Ti gosti već nas dobro poznaju i prepoznaju ne samo naše regije, nego i mnoge naše gradove i mjesta.Navike i specifičnosti gostiju iz pojedinih zemalja moraju se uzeti u obzir prilikom promidžbe na tim tržištimarekao je ministar Cappelli.

U nedavnom intervju za HrTurizam.hr ministar je istaknuo kako je u tijeku je velika reforma turističkih zajednica u Hrvatskoj, kao i načina rada HTZ-a, od kojih očekuje bolju promociju i upravljene destinacijama.” Turističke zajednice moraju se učinkovitije baviti promocijom i upravljanjem destinacijama i zato smo krenuli u pripreme izmjena Zakona o turističkim zajednicama čiji je dovršetak u planu do kraja godine. Smjer izrade tog Zakona ide u smjeru da ostaju županijske turističke zajednice, ali da moraju ojačati znanja u promociji, brendiranju, marketingu i PR-u. Isto tako, želimo reformirati Glavni ured Hrvatske turističke zajednice od kojeg očekujemo veći angažman u promociji zemlje na pojedinim tržištima, ali uz punu kontrolu učinkovitosti svake utrošene kune u tom procesu. S obzirom na sve bržu promjenu trendova ponude i potražnje, pristup tržištima i koncept promocije potrebno je ažurnije i brže prilagođavanje novim izazovima. Naš cilj je čitav sustav turističkih zajednica i predstavništava u svijetu reformirati na način da budu efikasniji, proaktivniji te u konačnici konkurentniji što je preduvjet nastavka rasta hrvatskog turizma“ istaknuo je Cappelli te dodao kako se ide u izmjenu Zakona o turističkom zemljištu koji mu je jedan od glavnih prioriteta.

Povezana vijest: INTERVJU/ GARI CAPPELLI: ZAKON O TURISTIČKOM ZEMLJIŠTU JE MOJ APSOLUTNI PRIORITET

 

Vijesti: