Odabran novi koncept i kreativno rješenje nastupa HTZ-a na sajmovima

Hrvatska turistička zajednica je u mjesecu svibnju krenula u odabir novog koncepta i kreativnog rješenja nastupa na turističkim sajmovima, a sam se odabir proveo uz pomoć Hrvatskog dizajnerskog društva...

Hrvatska turistička zajednica je u mjesecu svibnju krenula u odabir novog koncepta i kreativnog rješenja nastupa na turističkim sajmovima, a sam se odabir proveo uz pomoć Hrvatskog dizajnerskog društva (HDD), koje je i provelo javno pozivni strukovni natječaj.

Tako je na natječaj, koji je bio otvoren do 3. srpnja, pristiglo ukupno 9 radova, a Ocjenjivački sud, koji se sastojao od četiri člana HDD-a i tri člana HTZ-a, donio je odluku o tri najbolja rješenja te je umjesto rangiranog odabira dodijelio tri jednakovrijedne nagrade u iznosu od 35.000 kuna s obzirom na ocjenu da se radilo o tri jednakovrijedna rješenja koja u najvećoj mjeri odgovaraju propisanim zahtjevima.

Posebno Povjerenstvo Ministarstva turizma, Hrvatske turističke zajednice i člana Turističkog vijeća je, uzevši u obzir funkcionalnost, procijenjene troškove izrade, dosadašnje iskustvo i multifunkcionalnost, donijelo konačnu odluku te je rad „Povezivanje raznolikost i otvorenost“, tima Grupa + Arhikultura (Tihana Taraba, Filip Despot, Christian Rendulić), odabran za realizaciju.

Odabrani rad Povezivanje raznolikosti i otvorenost (br. 07) kao ključni element prepoznatljivosti predlaže efektnu “lebdeću“ izložbu fotografija unutar maksimalno pročišćenog izlagačkog prostora. Potencijalnom izmjenom tipova fotografija ovisno o izlagačkim prioritetima (temama sajmova) omogućava se relativno jednostavna i efektna intervencija u izlagački prostor koja ipak zahtijeva dodatnu pažnju pri odabiru fotografija. Dobro organiziran prostor, jasno zoniran s obzirom na zahtjeve, odgovara različitim veličinama štandova i lako je primjenjiv u različitim situacijama ističu iz HDD-a

Izvor: HDD

Hrvatska turistička zajednica će u suradnji s odabranim timom doraditi predloženo rješenje koje će se koristiti na sajamskim nastupima slijedećih nekoliko godina, uz mogućnost dorada i izmjena koncepta, no uz zadržavanje ključnih elemenata štanda.Hrvatska je danas jedna od najatraktivnijih svjetskih turističkih destinacija, a kako bi zadržali status hit turističke destinacije moramo pratiti trendove i stalno jačati prepoznatljivost na turističkom tržištu. Upravo zato u promotivnom segmentu Hrvatska mora biti prezentirana kroz odgovarajući suvremeni vizualni koncept koji će moći privući turiste iz cijeloga svijeta. Kontinuirani rast kvalitete u svim segmentima imperativ je rasta konkurentnosti turizma Republike Hrvatske, a svoj doprinos u tome svakako ima ulaganje u kvalitetu vizualnog identiteta, odnosno građenje imidža naše zemlje, poručio je ministar Cappelli.

Izvor: HDD

U uži su krug ušli i Retail Solutions/Accessus d.o.o. (Roko Bahat, Tin Koprivc, Dora Biočić, Marko Balaša, Karolina Borković, Matej Goreta, Vilim Redza) s radom „Sinergija elemenata motivacije putem osjetila“ te Studio.HR (Bojana Bota, Kora Demel Zadro, Hrvoje Končar) s radom „Hrvatska osobno“. “Nagrađeni radovi dobro rješavaju organizacijski i funkcionalni (radni) prostor, nude dosljedno razrađena, prozračna izlagačka rješenja, a njihove specifične razlikovne kvalitete proizlaze iz načina komunikacije sadržaja posjetiteljima. Zajednička im je dobra organizacija prostora, sistematičnost, prostorna otvorenost štanda i komunikacijski atraktori u gornjoj zoni štanda.” ističu iz HTZ-a

Cijeli opis odabranog koncepta pogledajte ovdje 

 

Vijesti: