Novo izdanje “Profili tržišta” za tržište Japana, Kine, Južne Koreje, Nizozemske, Švicarske i UK

S ciljem pružanja podrške u procesu donošenja odluka i strateškog planiranja subjekata javnog i privatnog sektora u turističkom gospodarstvu Hrvatske, HTZ je objavilo nove informacije vezane uz tržišna kretanja...

S ciljem pružanja podrške u procesu donošenja odluka i strateškog planiranja subjekata javnog i privatnog sektora u turističkom gospodarstvu Hrvatske, HTZ je objavilo nove informacije vezane uz tržišna kretanja i trendove, analize postignutih receptivnih rezultata, kao i rezultate ciljanih programa tržišnih istraživanja vezanih uz različite segmente turističkog poslovanja, tj. promidžbene aktivnosti nacionalne turističke organizacije.

Nakon što je Hrvatska turistička zajednica objavila  „Profili tržišta“ za 2017. godinu koji obuhvaća informacija s tržišta: Austrija, Belgija, Češka, Francuska, Italija, Mađarska, Nizozemska, Njemačke, Poljske, Rusije, SAD i Kanade, Skandinavije, Slovačke i Slovenije, sada je isti dopunjen s novim informacijama s tržišta Japana, Kine, Južne Koreje, Nizozemske, Švicarske i UK.

Proučite profile tržišta kako bi što bolje upoznali turiste iz spomenutih zemalja i kako bi što kvalitetnije planirati i oglašavali turističke pakete za određenu ciljnu skupinu turista.

Prilog: Profili tržišta 2017 

Povezane vijesti:

OBJAVLJENI REZULTATI ISTRAŽIVANJA „STAVOVI I POTROŠNJA TURISTA U HRVATSKOJ – TOMAS LJETO 2017.“

ODLIČAN POČETAK TURISTIČKE 2018. GODINE: U SIJEČNJU 20% VIŠE DOLAZAKA I 17% VIŠE NOĆENJA

 

Vijesti: