Predstavljen novi promotivni film Dubrovačko – neretvanske županije

Zadnji promotivni film Turističke zajednice grada Dubrovnika „Dubrovnik & Time“ nakon 13. osvojenih nagrada diljem svijeta bio je i izabran među 10 najboljih turističkih filmova na svijetu. A momčad...

Zadnji promotivni film Turističke zajednice grada Dubrovnika „Dubrovnik & Time“ nakon 13. osvojenih nagrada diljem svijeta bio je i izabran među 10 najboljih turističkih filmova na svijetu.

A momčad koja pobjeđuje se ne mijenja – nepisano je pravilo u sportu, a svakako ga možemo primijeniti i u svakodnevnom poslovanju. Tako je i TZ Dubrovačko-neretvanske županije svoje povjerenje za novi promotivni film dala Baludiči Film iz Zagreba, koji su zaslužni za veliki uspjeh i promociju kako Dubrovačko – neretvanske županije tako i Hrvatske kroz gore navedeni promotivni film. 

Novi promotivni film Dubrovačko – neretvanske županije – Good good day

Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije predstavila je novi promotivni film snimljen u produkciji BALDUČI FILMA iz Zagreba, pod redateljskom palicom  Herve Tirmarchea i producentice Spomenke Saraga, koji gledatelje i potencijalne turiste vodi u jednu zaista opuštajuću i zanimljivu šetnju Dubrovačkom rivijerom.

U filmu u trajanju od četiri minute skladno se isprepliću autentična gastronomija, čarobne plaže naših otoka, prirodne ljepote, eno-gastronomija, sport i rekreacija, zabava, kulturno-povijesna baština te sve pogodnosti destinacije koje su prepoznate kod mnogobrojnih turista svih generacija, a koncept su zajedno osmislili Balduči film i Turistička zajednica Dubrovačko-neretvanske županije. 

“S ovim promotivnim filmom cilj je bio prikazati integrirane turističke proizvode i rivijeru koja opušta, koja je zabavna, potiče gosta da upozna tradiciju,a  istovremeno se osjeća dobro, kao što poručuje i sam tekst glazbe koja prati film „Good, good day…“ istaknula je Spomenka Saraga iz Balduči  Filma. 

U periodu koji slijedi, ovaj će se turistički film prikazati na turističkim sajmovima, te mnogobrojnim turističkim filmskim festivalima, na kojima vjerujemo neće proći neopaženo.

DUBROVNIK RIVIERA from Balduci Film on Vimeo.

Inače, prošle je godine TZ Dubrovačko – neretvanske županija predstavila novi vizualni identitet, a ove godine predstavljeno je i TOMAS Ljeto 2017 istraživanje  o stavovima i potrošnji turista za cijelu županiju. Više saznajte dolje u prilogu.

POVEZANA VIJEST:

OBJAVLJENO TOMAS LJETO 2017 ISTRAŽIVANJE ZA DUBROVAČKO-NERETVANSKU ŽUPANIJU

PREDSTAVLJEN NOVI VIZUALNI IDENTITET TZ DUBROVAČKO-NERETVANSKE ŽUPANIJE

Vijesti: