Terme Tuhelj ulažu u bolje radne uvjete za svoje zaposlenike

Prošle godine Terme Tuhelj ostvarile su dobit od gotovo milijun eura, dok je ukupan prihod iznosio 8,7 milijuna eura što je skoro deset posto više nego 2017. A odličnih...

Prošle godine Terme Tuhelj ostvarile su dobit od gotovo milijun eura, dok je ukupan prihod iznosio 8,7 milijuna eura što je skoro deset posto više nego 2017. A odličnih poslovnih rezultata svakako ne bi bilo bez truda i kvalitetne izvedbe svih zaposlenika, pogotovo onih na prvoj crti obrane koji su svaki dan u direktnom kontaktu s gostima.

Da su zaposlenici temelj dobrog poslovanja svjesni su i potvrđuju i u Upravi Terma Tuhelj, kojima je stalo do zadovoljstva svojih radnika te kroz razna sustave nagrađivanja žele pokazati kako cijene svoje radnike, a samim time i zadržavaju radni kadar. 

Tako su nakon završetka ljetne sezone zaposlenici su nagrađeni s 2,5 tisuća kuna te s još tri tisuće kuna na kraju sjajno odrađene godine. No, to nisu jedine pogodnosti za radnike u ovim poznatim zagorskim termama, tako zaposlenici Terma Tuhelj mogu besplatno koristiti sve sadržaje, od bazena do fitnessa.

Svi naši zaposlenici mogu besplatno koristiti bazene i fitness te imaju povlaštene cijene za ostale usluge poput wellnessa i smještaja. Također im nudimo mogućnost učenja stranih jezika, a s obiteljima mogu koristiti povoljnije usluge ljetovanja ili zimovanja u hotelima s kojima smo dogovorili partnerske cijene. Osim toga, svakog mjeseca biramo najboljeg radnika, a na kraju godine i najbolje radnike u svim segmentima poslovanja, koje potom nagrađujemo bonusima na mjesečnoj, odnosno godišnjoj razini“, ističe Florjan Vasle, direktor Terma Tuhelj te dodaje kako podizanjem kvalitete usluga kontinuirano raste broj dolazaka i noćenja, a pametnom politikom cijena povećava se zarada. 

Već sam mnogo puta spomenuo kako nije sve u visini plaće, nego je važnije odnos prema zaposlenicima i općenito ukupnim radnim uvjetima. Logično i prirodno je da zaposlenici mogu besplatno koristiti resurse kao što su bazeni, realno nema troška za Terme Tuhelj, a time se stvara dodana vrijednost prema zaposlenicima. Također, ulaganje u edukaciju zaposlenika je win-win, jer kako raste i razvija se kvaliteta zaposlenika, tako raste njihovo zadovoljstvo kao i izvedba. A istim tempom raste i povećava se vrijednost i izvedba same tvrtke.

Za kraj, glavni imperativ je imati zadovoljne zaposlenike koji neće otiči u drugu kompaniju za par stotina kuna bolju plaču.

Train people well enough so they can leave, treat them well enough, so they don’t want to – Richard Branson, CEO Virgin Group

Prošle sezona je bila rekordna i u Termama Tuhelj. Tako je broj dolazaka gostiju porastao za 8,3 posto, a noćenja za 5,4 posto. Za usporedbu prije dvije godine Terme Tuhelj posjetilo je 47.707 gostiju, a prošle ih je godine bilo 51.663, dok je tijekom 2017. ostvareno 122.736 noćenja, a u 2018. ukupno 129.343 noćenja.

POVEZANA VIJEST:

SLAVONCI POKAZALI VELIKI INTERES ZA ZAPOŠLJAVANJEM U SEKTORU TURIZMU

Vijesti: