Nastavak prvog dana HOW Festivala sadržavao je tri predavanja, a donosimo kratki sažetak i glavne zaključke.
Potrošačka psihologija u turizmu – Najvažnije je znati tko je tvoj kupac
Stručnjak za bihevioralni marketing i osnivač – Promosapeins – prve bihevioralne agencije na području Adriatic regije, specijalizirane za potrošačku psihologiju, Dalibor Šumiga, otvorio je na Hotel Op...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium