Adriagate i Authland službeno su objavili strateško partnerstvo koje ima za cilj unaprijediti iskustvo gostiju kroz integraciju lokalnih tura i aktivnosti u ponudu smještaja.
Suradnja, koja je započela početkom godine, već je ovog ljeta donijela prve konkretne rezultate, potvrđujući zajedničku misiju približiti gostima Hrvatsku kroz autentične doživljaje, ljude i priče.
„Ponosni smo što kroz našu platformu i alate omogućujemo besprijekornu distribuciju lokalnih tura i aktivnosti gostima Adriagate-a, jedne od vodećih agencija za privatni smještaj u Hrvatskoj. Ova suradnja za nas je još jedan važan korak prema ostvarivanju vizije u kojoj partnerima u turizmu omogućujemo jednostavnu promociju i prodaju autentičnih doživljaja“, poručili su iz Authlanda, zadarske tehnološke platforme koja povezuje domaće pružatelje aktivnosti s turistima diljem zemlje.
Iz Adriagate-a ističu kako je sinergija s Authlandom prirodan nastavak njihove filozofije da smještaj nije samo krov nad glavom, već polazišna točka za doživljaj destinacije.
„Suradnja s Authlandom započela je početkom godine, a ovo ljeto donijelo je prve rezultate. Zajedno s ovim mladim timom iz Zadra, kroz Authland platformu uspjeli smo našim gostima pružiti više od smještaja i priliku da dožive Hrvatsku onakvu kakva doista jest: autentičnu, živu i jedinstvenu. “
Dodaju i kako je misija Adriagate-a oduvijek bila stvarati nezaboravna iskustva, a upravo u Authlandu prepoznali su idealnog partnera koji dijeli istu strast i razumije važnost lokalnih doživljaja za cjelokupni dojam putovanja.
„Suradnja je započela kao projekt kojim želimo upotpuniti boravak naših gostiju i učiniti ga posebnim, ali ovo je tek početak! U najavi su novi projekti koji će još više povezati goste, domaćine i destinacije,“ poručuju iz Adriagate-a, zahvaljujući cijelom timu Authlanda i osnivaču Josipu Žuraku na inspiraciji, energiji i zajedničkoj viziji turizma koji spaja ljude, mjesta i emocije.
Partnerstvo između Adriagate-a i Authlanda primjer je uspješne domaće suradnje između etabliranog turističkog brenda i inovativnog digitalnog startupa, što pokazuje da hrvatski turizam ima znanje, tehnologiju i ljude za razvoj autentičnih i održivih proizvoda nove generacije.
Suradnja ne donosi samo tehničku integraciju ponude, već i promjenu paradigme: od klasične prodaje smještaja prema holističkom pristupu turizmu koji objedinjuje emocije, ljude i lokalne priče. Upravo to je smjer kojim hrvatski turizam sve više ide: prema iskustvima koja ostaju u sjećanju, a ne samo u fotografijama.
Ne prodaj mi krevet, nego destinaciju i ukupni doživljaj.