Airbnb kreće u borbu protiv problematičnih gostiju

Često se piše o pooštravanju sankcija prevarantima koji na Airbnb-u objavljuju oglase smještaja koji ne postoje ili ne nalikuju fotografijama i opisima s platforme. No, Airbnb sada najavljuje niz...

Često se piše o pooštravanju sankcija prevarantima koji na Airbnb-u objavljuju oglase smještaja koji ne postoje ili ne nalikuju fotografijama i opisima s platforme. No, Airbnb sada najavljuje niz mjera za zaštitu domaćina od lošeg ponašanja gostiju, prenosi Skift.

Mnogi domaćini susreli su se s gostima koji im prijete negativnom recenzijom ako ne dobiju određene bonuse ili popust na cijenu smještaja. Kako bi tome stali na kraj, Airbnb trenutno uvodi niz novih pravila kako bi zaštitili domaćine od lažnih recenzija.

Između ostalog, izmjenjuje se način na koji Airbnb obrađuje recenzije gostiju i domaćina na platformi. Agenti za podršku Airbnb-a ovlašteni su za uklanjanje objava i ocjena koje proizlaze iz nebitnih, pristranih i lažnih recenzija te mogu u potpunosti zabraniti pristup platformi svim korisnicima koji su više puta počinili određeni prijestup.

Prema Airbnb-u, primjeri nerelevantnih recenzija mogu biti od gostiju koji se nisu pojavili u rezerviranom smještaju zbog razloga koji nemaju veze s domaćinom, a odlučili su kritizirati iskustvo. Ostale nevažne recenzije mogu sadržavati opisivanje izgleda domaćina, javnog prijevoza ili „vrsta ljudi u kvartu“.

I domaćini će dobiti set novih pravila. Na primjer, mogu čak biti i izbačeni s platforme ako trguju pozitivnih recenzijama ili konkurentima ostavljaju negativne kritike.

Iz Airbnb-a su također najavili kako će početkom siječnja uvesti nove standarde ponašanja gostiju u borbi protiv prekomjerne buke, neovlaštenih gostiju, pušenja i ostavljanja gomile smeća iza sebe.

Neki od ovih koraka proizašli su iz povratnih informacija domaćina. „Zato ćemo početkom 2020. godine uvoditi poboljšane standarde gostiju koji postavljaju veća očekivanja od pouzdane zajednice“, izjavili su iz Airbnb-a u objavi na blogu.

Pravilo će domaćinima pružiti mogućnosti otkazivanja preostalih noćenja ako ne mogu riješiti problem s gostom. Domaćini mogu podnijeti i zahtjev za prouzročenom štetom.

Izvor / foto: Skift; Airbnb

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN