Airbnb Online doživljaji – game changeru koji otvara totalno novo tržište i nišu domaćinima u privatnom smještaju

Online doživljaji ili jedinstvene aktivnosti u kojima se možemo okupiti, a vode ih domaćini iz cijelog svijeta, novi je sadržaj Airbnb-a u sklopu njegovog programa Airbnb Experience. No, ne...

Online doživljaji ili jedinstvene aktivnosti u kojima se možemo okupiti, a vode ih domaćini iz cijelog svijeta, novi je sadržaj Airbnb-a u sklopu njegovog programa Airbnb Experience.

No, ne radi se samo o bazičnoj nadogradnji Experience usluge, nego o novo game changeru koji otvara totalno novo tržište i nišu u segmentu domaćina u privatnom smještaju. Kako u prodaji doživljaja tako i u dodatnoj zaradi svakog domaćina.

Novoj platformi je cilj da upoznate domaćine koji dijele svoje znanje i iskustvo s drugima i pružaju vam priliku da zavirite u njihov svijet i stječete neka nova znanja – a sve kroz prodaju personaliziranih novih i uzbudljivih doživljaja gdje je upravo domaćin glavni narator.

Upoznajte zanimljive živote domaćina van usluge smještaja

Smještaj je jedan dio priče, no svaki domaćin, ima svoje strasti i život van samog smještaja. Upravo te jedinstvene autentične priče i vještine svakog domaćina, možemo sad doživjeti kroz video interakciju ( video tečaj ), gdje domaćini pričaju/prodaju online tečajeve kroz njihovo osobno iskustvo i vještine. Upoznajte zanimljive živote domaćina van usluge smještaja, kroz njihove hobije, vještine ili poslovni život i naučite nešto novo i dodatno se povežite – to je filozofija iza Online doživljaj.

Tako možete naučiti neke nove vještine od svojih domaćina, od vježbanja s olimpijcem, sat kuhanja nekog lokalnog jela, kako napraviti odlične koktele, noćne ture biciklima itd… sve kroz oči i iskustva Airbnb domaćina.

Zaradite novac vođenjem ljudi na aktivnosti koje volite – slogan kojim Airbnb komunicira novu uslugu prema domaćinima

Ovo je svakako iskorak u dodanoj vrijednost kroz povezivanje putnika i domaćina, no pravi game changer je što se radi o dodatnom prostoru za zaradu svakog domaćina. Naime, svi online doživljaji se naplaćaju.

Online doživljaji su namijenjeni za manje grupe, od 6 do 8 ljudi, te se naplaćaju po osobi. Zanimljivo, ne morate čak niti primati goste u svom smještaju ili prostoru da biste bili domaćin doživljaja, što dodatno širi cijelu priču i platformu. Airbnb naravno naplaćuje naknadu za prodane usluge za doživljaje – i to od 20%.

Neki domaćini se bave crtanjem ili pisanjem, dizajnom, ili kuhanjem, plesom, vježbanjem ili izradom vina – a sada sve te vještine i znanja “dijele” kroz online doživljaje tj. naplaćaju po osobi.

Zanimljiv je wine class Airbnb domaćina iz Portugala. Rafael je proizvođač vina te vlasnik vinskog bara i drži jednosatno predavanje o vinima kako bi se ljubitelji vina mogli što bolje upoznati s ključnim stručnim terminima u opisu vina, a kako bi ih pretvorio u pametnije vinske kupce. Video tečaj je limitiran za maksimalno 6 ljudi, a naplaćuje se 103 kuna po osobi. Dakle, u sat vremena Rafael, potencijalno može zaraditi malo više od 600 kuna, ili više nego što bi iznajmio svoj smještaj za jedan dan.

Organizirajte događaj, radite ono što volite i pritom zarađujte. U Hrvatskoj je trenutno ukupno preko 400 doživljaja na raspolaganju, a neki su već i na novoj platformi Online doživljaji, kao recimo domaćin Luka iz Vodnjana.


No, ništa nije slučajno, pa tako i novi Online doživljaji

Airbnb u svom DNA je od samog početka fokus stavio na doživljaj i domaćine, a ne na puku platformu za rezervaciju smještaja. Kako se razvijao sve više i više, fokus je uprava bio na pozicioniranju kao platforma za prodaju doživljaja.

Ovo je svakako game changer, te Airbnb ovim potezom dodatno postaje platforma za prodaju doživljaja i radi još jednu jaku diferenciju od Booking.com- a i drugih konkurenata.

No, ništa nije slućajno, pa tako i novi Online doživljaji.

AIRBNB ZAPOSLIO BIVŠU DIREKTORICU DISNEYLANDA U NASTOJANJU PROŠIRIVANJA USLUGE DOŽIVLJAJA

Dakle, 2016. godine su pokrenuti AirBnb doživljaji, a koji su ubrzo sakupili na desetke tisuća doživljaja koje su ponudili tržištu. Samo godinu kasnije, Airbnb je ušao u izravnu konkurenciju i s tradicionalnim turoperaterima pokretanjem usluga višednevnih tura naziva „Airbnb avanture“. Opet, fokus na doživljaje u destinacijama.

Veliki zaokret dogodio se upravo početkom ove godine, kada je Airbnb zaposlio Catherine Powell, bivšu predsjednicu Walt Disney Co. tematskih parkova, kako bi im vodila segment poslovanja vezan uz doživljaje i iskustva. Hrabar i odličan potez, iako je do jučer to bilo nezamislivo.

Vjerujem kako će Airbnb Doživljaji biti masivan posao“, rekao je suosnivač i izvršni direktor Airbnb-a Brian Chesky u izjavi kojom najavljuje Powellovo imenovanje. „Nema svatko dom za iznajmljivanje, no svatko ima priču, strast ili talent koji može podijeliti.

I svakako je Chesky bio u pravu, jer upravo novi Online doživljaju najbolje definiraju njegovu izjavu i novu Airbnb paradgimu.

Prodaj mi priču i doživljaj, a ne smještaj – važna je lekcija koju možemo izvuči iz filozofije Airbnb-a, a koja je i sama krilatica – storytellinga.

P.S. Kako napraviti domaći sapun, recimo od lavande? Ispričajte i prodajte mi priču. Sada su više nego ikada aktualne teme oko dezinfekcije kućnih prostora i pranja ruku.

Više o Airbnb Online doživljajima saznajte OVDJE

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN