Airbnb za sada odbija sudjelovati u novom programu najma smještaja unutar Google pretraživača

Google je nedavno predstavio svoj novi paket za iznajmljivanje smještaja unutar Google pretraživača, a radi se o značajki koja je svojevrsna najava Googleovog servisa za putovanja. No, unutar navedenog...

Google je nedavno predstavio svoj novi paket za iznajmljivanje smještaja unutar Google pretraživača, a radi se o značajki koja je svojevrsna najava Googleovog servisa za putovanja.

No, unutar navedenog paketa uz ostale online putničke agencije poput Expedije, Booking Holdingsa i TripAdvisora, nema traga Airbnb-u, prenosi Skift.

Airbnb nastoji plasirati svoje dionice javnosti do 2020. godine, a s obzirom na to da su iz kompanije usmjereni na brand awareness i promociju kako ne bi trebali plaćati milijarde dolara godišnje Googleu, bitna je odluka hoće li kompanije sudjelovati u Googleovom paketu najma smještaja.

Tijekom posljednjih šest mjeseci, prema SimilarWebu, Airbnb je oko 60 posto ukupnog prometa ostvario bez plaćanja Googleu ili drugim pretraživačima. S druge strane, Booking.com je zabilježio mnogo veće brojke, no samo 45 posto prometa je ostvareno bez posrednika.

Iako mnogi investitori i stručnjaci raspravljaju hoće li se Airbnb ili Booking.com na kraju uzdići na sam vrh agencija za kratkoročni najam smještaja, sada se čini kako je dugoročno Google najveća prijetnja Airbnb-u.

Izvršni direktor Expedije Mark Okerstrom, otvoren je prema činjenici da je Google njihov najjači konkurent.

Na pitanje smatra li da je Airbnb-u pametno sudjelovati u Googleovom paketu za najam smještaja, suosnivač i izvršni direktor Kayaka Steve Hafner izjavio je kako bi to bio racionalan potez za Airbnb. „Google im omogućuje dodatnu distribuciju i to, vrlo vjerojatno, besplatno“, zaključio je.

Iz Airbnb-a su odbili komentirati na pitanje oko suradnje, a ni iz Googlea nisu bili voljni izraziti svoje mišljenje o odluci.Za sada su, prema navodima, svi klikovi unutar nove Googleove značajke pri pretraživanju besplatni. Google ovaj program trenutno ne planira monetizirati, dokle god radi na poboljšanju korisničkog iskustva.

U debati treba li se Airbnb priključiti paketu, postavlja se pitanje žele li iz kompanije omogućiti Googleu „dio kolača“ profita pomažući Airbnb-u u marketinškom aspektu, pogotovo jer će se navedene dvije kompanije sve više natjecati za svoje mjesto na vrhu najkorištenijih online putničkih agencija.

Googleov novi servis funkcionira na način na koji kad korisnici pretraže smještaj, kroz sučelje Google pretraživača, mogu odabrati online agenciju poput Agode ili Hotels.com te izvršiti rezervaciju na internetskoj stranici odabrane agencije.

Google je za početak okupio velike igrače na online putničkoj sceni, a manje agencije će se tek priključiti, navodi izvor.

Tim Choate, osnivač i izvršni direktor kompanije za upravljanje nekretninama Red Awning Group, smatra kako će Airbnb napraviti pogrešan korak ako se ne priključi Googleovom programu.

Razumijem u potpunosti zašto Airbnb ne sudjeluje u programu jer pokušavaju održati ekskluzivnost svojih ponuda“, izjavio je Choate te dodao: „No, istovremeno smatramo kako dodatne promidžbe nikad nije previše, a ne sudjelovati na jednom od potencijalno najvećih putničkih kanala je kriva odluka.

Izvor / foto: Skift; Airbnb

Vijesti: