Joško Stella, TZ Splitsko – dalmatinske županije: Ako je suditi po interesu, ove bi nas godine mogao posjetiti zavidan broj gostiju s američkog tržišta

U Turističkoj zajednici Splitsko – dalmatinske županije optimistični su nakon izvrsnog predstavljanja na sajmu „New York Times Travel Show“ koji se održao krajem prošlog mjeseca i koji je okupio...

U Turističkoj zajednici Splitsko – dalmatinske županije optimistični su nakon izvrsnog predstavljanja na sajmu „New York Times Travel Show“ koji se održao krajem prošlog mjeseca i koji je okupio 550 izlagača iz 170 zemalja.

„ I posjećenost i zainteresiranost su bili odlični, a ako je suditi po interesu koji se zahuktao oko štanda TZ Splitsko – dalmatinske županije, ove bi nas godine mogao posjetiti zavidan broj gostiju s američkog tržišta“, rekao je direktor TZ Splitsko – dalmatinske županije, Joško Stella.

Bilo je ovo treće predstavljanje Turističke zajednice Splitsko – dalmatinske županije na sajmu u New Yorku. Prezentirani su najbolje i najljepše prirodne ljepote i kulturne znamenitosti, ali i sve ono što američke goste najviše zanima, između ostalog lokalitetima na kojima su se snimale epizode serije Game of thrones, te film Mamma Mia.

„Sve je to i više nego odličan vjetar u leđa s obzirom na činjenicu kako su Amerikanci prošle godine zauzeli sedmo mjesto po broju dolazaka. Ostvarili su 473 tisuća noćenja, odnosno 13 posto više u odnosu na ranija razdoblja. I to je zasigurno jedan od relevantnih razloga naše već tradicionalne nazočnosti na ovom iznimno važnom sajmu“, izjavio je  Stella.

U izaslanstvu Splitsko – dalmatinske županije našli su se predstavnici Sunčanog Hvara, splitskog visokokategornika Cornaro hotela, te ljudi iz TZ grada Splita i Kaštela. Broj američkih turista koji posjećuju ovu županiju iz godine u godinu raste. Prema Stellinim riječima upravo je Splitsko – dalmatinska županija postala jedna od, Amerikancima najznačajnijih destinacija. U sklopu prezentacije na štandu je organizirana i nagradna igra koja je privukla veliko zanimanje. To i ne čudi, jer je u nagradni fond ušlo 14 noćenja, sedam u Sunčanom Hvaru i sedam dana u splitskom hotelu Cornaro.

„Nagradna igra je prošla iznad svih naših očekivanja. Sretna je dobitnica uistinu bila presretna dobitkom. Dočekat će je plaćeni odmor, osigurani vrhunski smještaj, avio karte koje je sponzorirala Croatia Airlines u partnerstvu sa Turističkom zajednicom Splitsko – dalmatinske županije i Turističkom zajednicom grada Splita dok će smještaj osigurati hotelska kuća Sunčani Hvar i splitski hotel Cornaro. Pet preostalih sretnika kući je otišlo svaki s bocom kaštelanskog cijenjenog vina čiji je sponzor Turistička zajednica grada Kaštela. Rezimirajući naše sudjelovanje, možemo sa zadovoljstvom kazati da nam ovaj sajam pomaže u što boljem pozicioniranju na američkom tržištu“, rekao nam je Joško Stella.

Nakon New Yorka Stella i njegov tim pojačan predstavnicima iz privatnog sektora iz  Splitsko- dalmatinske županije, ide i u Atlantu na work shop. Tu će im se pridružiti i druge hrvatske županije. Zadatak je jasan, čeka ih predstavljanje, promocije ali i sklapanje još kvalitetnijih poslova s američkim agencijama.

Amerikanci usred zime u Splitu ostaju 7 dana

Ako se po jutru dan poznaje, onda je pred Splitom još jedna odlična turistička godina. U srcu zime tijekom siječnja Split je tako posjetilo 10.254 turista, odnosno 20 posto više nego lanjskog prvog mjeseca u godini, a broj noćenja od 27.792 koliko je ostvareno u siječnju veći je za 14 posto od lanjske godine.

Uz goste iz susjedne BiH kojih je u Splitu u siječnju bilo  najviše (2.727), na samo vrhu po posjećenosti Splita i u siječnju su građani iz SAD-a kojih je stiglo 311 u siječnju i koji su imali 2.163 noćenja u gradu, što je za 18 posto više nego lani. Isto tako, važno je istaknuti da su se gosti iz SAD-a u Splitu tijekom siječnja zadržavali u prosjeku 7 dana.

Split je tijekom siječnja ukupno posjetio 6.247 strani gost i 4.007 domaćih, a iz strukture turističkog prometa vidljivo je da promocija Splita kao zanimljivog turističkog grada i izvan ljetnih mjeseci dopire do svakog kutka svijeta. Sve poslovne informacije agencija i organizatora putovanja iz SAD-a za Hrvatsku govore kako je realno očekivati da turisti iz SAD-a i u 2020. godini budu najbrojniji gosti Splita.

Povezane vijesti: