Analiza pretraživanja turističkih pojmova u Njemačkoj: Usporedba Hrvatske, Italije, Španjolske i Grčke

Prema broju pretraživanja Nijemaca na Google-u interesu za ljetovanjem i boravkom u Hrvatskoj je u mnogim segmentima veći nego interes za Španjolskom, Italijom i Grčkom za koje se zna...

Prema broju pretraživanja Nijemaca na Google-u interesu za ljetovanjem i boravkom u Hrvatskoj je u mnogim segmentima veći nego interes za Španjolskom, Italijom i Grčkom za koje se zna da su top destinacija njemačkih turista, govori analiza digitalne agencije Arbona.

Ono što svakako obećava su pokazatelji koji su definitivno na strani Hrvatske, ističu iz Arbone te dodaju kako gledajući po tipovima smještaja svakako se ističemo kao jedna od najpoželjnijih destinacija.

Nijemci su pokazali veći interes za odmor u Hrvatskoj u odnosu na konkurentske zemlje

U idućim primjerima na grafovima, vidljivo je pretraživanje njemačkih termina iz područja turizma koje pretražuju upravo stanovnici Njemačke tražeći svoju destinaciju za idući odmor u Hrvatskoj, Italiji, Španjolskoj ili Grčkoj.

Analiza pretraživanja turističkih pojmova u Njemačkoj: Usporedba Hrvatske, Italije, Španjolske i Grčke.

“Ferienhaus Kroatien” vs “Ferienhaus Spanien” vs “Ferienhaus Italien” vs “Ferienhaus Griechenland”

Kuća za odmor pojam koji se često spominje i za Hrvatsku u ovom trenutku ima veliki značaj. Upravo na ovom grafu vidljiva je usporedba pretraživanja pojma kuće za odmor u Hrvatskoj, Španjolskoj, Italiji i Grčkoj na njemačkom jeziku u Njemačkoj.

Prema pretraživanju ispod Hrvatske nalaze se Italija, Grčka i Španjolska. Ako se pogleda graf koji pokazuje zadnjih 90 dana svakako se vidi da u 2.mjesecu, prije proglašene pandemije pretraživanje za boravak u kućama za odmor u Hrvatskoj je postojao, ali veliki je to odskok u zadnjih nekoliko dana kad smo turistima puno zanimljiviji od jače pogođenih država Španjolske, Italije i Grčke.

“Camping Kroatien” vs “Camping Spanien” vs “Camping Griechenland”

Kampiranje u Hrvatskoj iz godine u godinu dobiva sve veću pažnju, a i potražnja je u konstantnom rastu.

Istraživanja koja su provedena pomoću pretraživanja pojmova na Google-u idu u prilog tome. Ono što je dobro svakako za Hrvatsku je što visoko konkurira i u toj kategoriji. Ponovno je indeks pretraživanja visok čime su Nijemci dokazano zainteresirani za posjet. Ovog puta s manjim omjerom, ali ipak po pretragama na tražilicama za nama zaostaju Grčka i Španjolska.

Hrvatska time postaje destinacija za kampiranje koja se najčešće od navedenih država pretražuje.

“Urlaub Kroatien” vs “Urlaub Spanien” vs “Urlaub Italien” vs “Urlaub Griechenland”

Prema trendu pretraživanja u posljednjih 90 dana i boljim rezultatima sveopćeg stanja iz dana u dan te gledanjem pozitivne strane Hrvatska visoko kotira kao destinacija za odmor koja se najviše od navedenih država pretražuje u Njemačkoj.

Tu je i dalje vidljiv uzlazni trend čime prednjači kao destinacija gdje bi mnogi rado proveli svoj godišnji odmor.

Njemačke regije: Najviše interesa iz Bavarske

Zanimljivo je vidjeti i regije Njemačke u kojima korisnici najviše iskazuju interes za Urlaub Kroatien, odnosno želju za odmorom u Hrvatskoj.

Bavarska svakako prednjači, međutim Saska, Saska-Anhalt i Baden-Württemberg slijede odmah nakon.

Njemački korisnici također često pretražuju i gradove u Hrvatskoj. Idući graf prikazuje trend pretraživanja turističkih gradova. Vidljiv je veliki pad interesa prouzrokovan COVID-19 pandemijom, ali također je vidljivo da je u posljednjih nekoliko dana trend krenuo u pozitivnom smjeru.

Kao zaključak analize iz agencije Arbona ističu kako je Nijemcima Hrvatska prema ovim pokazateljima i trendovima pretraživanja na Google-u postala jedna od najboljih destinacija gdje žele doći i provesti svoj odmor.

Izvor: Arbona

 

 

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN