Arena Hospitality Group ( AHG ) je u prvih devet mjeseci ove godine ostvarila rast s rekordno visokim konsolidiranim prihodima od 125,4 milijuna eura, što je povećanje od 12,6 milijuna eura (11,2 %) na godišnjoj razini, a to je rezultat nastavka postupnog poboljšanja poslovanja u svim operativnim regijama.
Objavljeno izvješće predstavlja konsolidirane rezultate Arena Hospitality Group d.d. i ovisnih društava u svim zemljama u kojima posluje, odnosno u Hrvatskoj, Njemačkoj, Mađarskoj, Srbiji i Austriji kao Grupe te pojedinačne rezultate poslovanja Arena Hospitality Group d.d.-a.
Operativna dobit prije amortizacije (EBITDA) iznosi 39,4 milijuna eura u usporedbi sa 35,0 milijuna eura u istom razdoblju prošle godine što je porast od 13%. Odličnim financijskim rezultatima prvenstveno su pridonijeli snažni rezultati ostvareni u Hrvatskoj tijekom ljeta, kontinuirani rast prihoda u gradskom portfelju u Njemačkoj i CEE regiji zajedno s optimizacijom troškova.
U Hrvatskoj su se ukupni prihodi povećali za 9,1% te su iznosili 93,9 miljuna eura (2023. – 86,1 milijuna eura).
Povećanje prihoda dolazi iz svih segmenata poslovanja, uključujući kampove, apartmanska naselja i hotele, a najveći utjecaj imaju hoteli gdje su prihodi ukupno porasli za 17%, prvenstveno zahvaljujući Grand Hotelu Brioni Pula, A Radisson Collection hotelu, koji je nastavio profitirati od nedavnih ulaganja i radi tijekom cijele godine, te zahvaljujući ostvarenim prihodima u novootvorenom hotelu art'otel Zagreb. EBITDA je iznosila 32,1 milijuna eura (2023. – 30,2 milijuna eura) kao rezultat povećanja prihoda i smanjenja troškova.