Arena Hospitality Group u prvih šest mjeseci povećala prihode za 4,4%

Arena Hospitality Group ( AHG ) je s velikim zadovoljstvom objavila rezultate za prvih šest mjeseci 2025. godine, ističući nastavak rasta potražnje u...

Autor:  HrTurizam.hr

29. srpnja 2025.

Arena Hospitality Group ( AHG ) je s velikim zadovoljstvom objavila rezultate za prvih šest mjeseci 2025. godine, ističući nastavak rasta potražnje u tom razdoblju, uz dobre rezultate u sve tri operativne regije - Hrvatskoj, Njemačkoj te Srednjoj i Istočnoj Europi (CEE)."

Grupa je ostvarila stabilne i ohrabrujuće rezultate u prvoj polovici 2025. godine, s ukupnim prihodima koji su se povećali za 4,4% na godišnjoj razini, dosegnuvši 52,5 milijuna eura. 

“Ovakav rezultat, uz navedeni rast, potaknut je povećanjem prihoda od smještaja za 4,8% te poboljšanjem EBITDA-e za 12,5%, što odražava uspjeh naše strateške usmjerenosti na premium ponudu i operativnu učinkovitost. Naš je hrvatski portfelj prednjačio s porastom prihoda od 7,7% i rekordnim rezultatima u lipnju, potpomognutim snažnim rastom prosječne cijene smještaja (ADR) i doprinosom novoobnovljenih kampova”, izjavio je Reli Slonim, predsjednik Uprave. 

U izvještaju nadalje stoji da je regija CEE također ostvarila dobre rezultate, s porastom prihoda od 12,9% i poboljšanom profitabilnošću na svim tržištima. Iako se njemački portfelj suočio s izazovima zbog manjeg broja velikih događanja, zadržana je kontrola nad troškovima te solidna popunjenost. Sveukupno, ovi rezultati potvrđuju otpornost diverzificiranog Arena Hospitality Group portfelja i učinkovitost njezine dugoročne investicijske strategije.

Grupa raspolaže likvidnošću, s novčanom pozicijom i kratkoročnim depozitima u iznosu od 19,7 milijuna eura na dan 30. lipnja 2025. godine. Budući da nije došlo do povećanja kamata na postojeće dugove niti do novih refinanciranja, novčani tok Grupe ostaje u skladu s očekivanjima, uzimajući u obzir promjene u potrebama za obrtnim kapitalom zbog sezonske prirode dijela poslovanja. 

Arena Hospitality Groupa i dalje nastavlja intenzivno ulagati u kvalitetu svog portfelja pa je tako u ovom promatranom periodu završen investicijski ciklus u kampove Arena Stupice i Arena Indije, u skladu sa strategijom Grupe koja je usmjerena na pružanje premium kamping iskustava s višim povratom ulaganja. Projekt je uključivao zamjenu svih postojećih mobilnih kućica modernim, prostranim premium jedinicama, obnovu sanitarnih blokova, unapređenje hortikulture, modernizaciju parcela prema premium standardima te poboljšanje rekreacijskih zona za djecu. 

Ghbrionipula 1 large

U Hrvatskoj, Arena Hospitality Group trenutačno se nalazi usred ljetne sezone i očekuje nastavak pozitivnih trendova ostvarenih u prvih šest mjeseci.

Iako ostaje optimistična u pogledu ljetne sezone, temeljem trenutačne razine potražnje i dinamike rezervacija, i dalje se primjećuje da potrošači donose odluke o rezervacijama u posljednji trenutak, što utječe na predvidivost ostatka sezone. U Njemačkoj tvrtka očekuje daljnji rast popunjenosti i prosječnih cijena smještaja, uz nastavak pozitivnih učinaka planiranih međunarodnih sajmova i događanja u Berlinu, Kölnu i Nürnbergu.

U regiji CEE, Arena Hospitality Group fokusira se na ostvarenje uspješne ljetne sezone u Nassfeldu te na unaprjeđenje operativnih rezultata svojih objekata, uključujući one u Beogradu i Budimpešti. S obzirom na trenutačne gospodarske okolnosti, Grupa planira očuvati i dodatno unaprijediti svoju likvidnost, te nastaviti podizati standard kvalitete kampova i hotelskog portfelja u svim regijama, zaključuju iz AHG-a.

Međuizvještaj poslovanja za razdoblje siječanj - lipanj 2025. godine dostupan je na https://www.arenahospitalitygroup.com/ 

Foto: AHG

Autor:  HrTurizam.hr

29. srpnja 2025.