Bespotrebno stvaramo šum u komunikaciji. Upravo što jednostavnija i jasnija komunikacija je ključna

Stožera civilne zaštite Splitsko-dalmatinske županije predstavio je web platformu Cro Care preko koje će turisti u svega par klikova moći saznati gdje i kako doći do centara za testiranje za koronavirus, prijaviti...

Stožera civilne zaštite Splitsko-dalmatinske županije predstavio je web platformu Cro Care preko koje će turisti u svega par klikova moći saznati gdje i kako doći do centara za testiranje za koronavirus, prijaviti svoje zdravstveno stanje, ali i kontaktirati svoje veleposlanstvo i sve žurne službe koje su im potrebne. 

Pohvalno, ali dodatno stvaramo šum u komunikaciji

Kada govorimo o epidemiološkoj situaciji i ključnim informacijama ( lokacije za testiranje, hitne službe, kako ući u Hrvatsku itd… ) iznimno je važno da komunikacija bude što jednostavnija i da sve informacije budu centralizirane.

No, trenutno imamo više komunikacijskih platformi što je loše jer se stvara šum u komunikaciji. Pogotovo stranim turistima.

S jedne strane tu su Safe Stay in Croatia, Croatia.hr, Kornavirus.hr, HUT promovira Croatiacovid19.info i sada imamo i Cro Care, ali koji je samo za Splitsko-dalmatinsku županiju. Također, tu je i glavna relevantna stranica na razini EU – Re-Open.eu. Gdje smo i dalje podijeljeni kroz četiri regija, a ne po županijama.

Ušli smo već debelo u ljetnu sezonu. Tijekom pretposljednjeg vikenda u lipnju, ujedno i produljenog vikenda, od petka, 18. lipnja do srijede, 23. lipnja 2021. godine, ostvareno je 330.000 dolazaka i 1,6 milijuna noćenja. Možemo i moramo biti zadovoljni ovim brojkama, no svakako možemo reći i kako je veliki propust što Hrvatska na Re-open.eu stranici nije gledana po županijama jer ne daje jasnu i relevantnu sliku.

Slika1: Informacije od 21.06.

Stvaramo pomutnju s ključnim informacijama. Sve informacije moraju biti na jednom centralnom mjestu. Zamislite samo scenarij da svaka županija ima svoju aplikaciju i web stranicu. Totalni kaos. I zato osobno smatram kako nije dobro puštanje aplikacije Cro Care koja je samo za jednu županiju. Ista se tada morala napraviti za cijelu Hrvatsku, a biti dio Safe Stay in Croatia stranice te biti puno prije predstavljena.

Propust je to svih u turističkom lancu, a prvenstveno Ministarstva turizma i sporta koji u suradnji sa Stožerom civilne zaštite koordinira cijelom komunikacijom. Ili bi barem trebao.

I dalje ostaju ključna pitanja otvorena: Već spomenuta platforma Re-open.eu – glavna referentna stranica oko epidemiološkog stanja u EU državama i pravila ulaska u države, različite cijene testiranja po Jadranu te upitni kapaciteti timova koji primaju uzorke. Imamo iskustvo od prošle godine kako izgleda situacija na terenu, nadam se kako će ove godine ipak infrastruktura izdržati i da su se ojačali timovi.

Također, treba i pohvaliti oznaku Safe Stay in Croatia koja je odlično prihvaćena na stranim tržištima, stranicu Enter Croatia, procijepljenost turističkih djelatnika koja je oko 70% te uspostavu punktova za testiranje.


Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN