Brendiranje Vukovara kroz urbani vizualni identitet – Vukovart

Vukovart – luka umjetnosti je koncept koji promovira Vukovar kao mjesto koje prihvaća sve umjetnike, odnosno stvaratelje novih vrijednosti, a ove godine se u svojem trećem izdanju održava od 1. do...

Vukovart – luka umjetnosti je koncept koji promovira Vukovar kao mjesto koje prihvaća sve umjetnike, odnosno stvaratelje novih vrijednosti, a ove godine se u svojem trećem izdanju održava od 1. do 15. lipnja.

Također, ovim konceptom se mijenja vizualni identitet grada i čini ga ljepšim mjestom za život, ali i na način da oslikana područja predstavljaju i atrakciju za sve brojinije turiste koji dolaze. Vukovar se novim sadržajem miče od fokusa rata i stvara pozitivnu priču, što je dugoročno najvažnije.

Prvim Vukovart Street Art Festivala, Vukovar je dobio 3D anamorfne slike, a grad je postao tzv. Open Gallery. Prošle godine priča se proširila s novih pet murala koju su prekrivali 700m2, a ove godine moto festivala je Give Me 5 jer dolazi pet svjetskih umjetnika ( Thiago Mazza (Brazil), Zabou (Francuska) , Lonac (Hrvatska) , WD (Wild Drawing) (Indonezija),Mehsos (Belgija) ) koji će oslikati pročelja pet vukovarskih zgrada od 1. do 15. lipnja.

Glavni cilj projekta je promijeniti sliku grada Vukovara i postaviti ga na karte europske i svjetske suvremene umjetnost koja će biti prepoznata kako u Hrvatskoj tako i u Europskoj Uniji, a na koncu i svijetu, a prošle dvije godine održavanja manifestacije su i dokaz kako su u tome organizatori i uspjeli.

Ovo je još jedan dokaz kako od jedne male akcije ili zamaha krila leptira, u ovom slučaju jedne 3D slike, može nastati jedna nova dodana vrijednost i manifestacija koja sutra može postati novi turistički proizvod i motiv dolaska na europskoj razini. Da, može se i od „ničega“ napraviti odlična turistička priča, no ništa ne ide preko noći i bez entuzijazma pojedinaca,  prepoznavanja prilike gradske Uprave, investiranja u bolje sutra te truda i sinergije svih sudionika.

I ne zaboravite, ulaganje u manifestacije nije trošak, nego investicija. Investicija koja će kroz par godina postati motiv dolaska i generirati turističku potrošnju koja se disperzira vertikalno i horizontalno na druge industrije. To je najveća moć turizma.

Više informacija o programu i cijelom projektu saznajte na službenoj web stranici ili preko Facebook stranice.

Panel rasprava: Brendiranje kulture

#Vukovart #goesvertical 2018 Artists: Chez & Sarme Title: Dawn

Tijekom projekta Vukovart, po prvi puta će se organizirati panel diskusijuao važnosti, percepciji i samoodrživosti kulture, kulture u okvirima turizma i primjerima dobre prakse. 

Panelisti: 
– izv.prof.art. Anđelko Mrkonjić – Prodekan za razvoj kulturne i kreativne industrije Akademije za umjetnost i kulturu u Osijeku
Goran Rihelj – vlasnik i glavni urednik vodećeg hrvatskog turističkog portala HrTurizam.hr
Darko Bilandžić – Voditelj marketinga Muzeja vučedolske kulture
Irena Mikulić – PRONI Centar za socijalno podučavanje (projekt Pokretne slike umjetnosti i kulture)

Voditeljica panel diskusije je Jesenka Ricl, predsjednica Hrvatskog društva kulturnog turizma (Crocultour) iz Osijeka. Panel diskusija je otvorena za sve zainteresirane građane, a ulaz je besplatan. 

Povezane vijesti: