Briig boutique hotel postao novi član Stories hotela

Brand Stories hotela, koji u Grupaciji jedinstvenih luksuznih hotela HGK, okuplja male luksuzne hotele, bogatija je za novog člana – Briig boutique hotel iz Splita. Briig boutique hotel integrira...

Brand Stories hotela, koji u Grupaciji jedinstvenih luksuznih hotela HGK, okuplja male luksuzne hotele, bogatija je za novog člana – Briig boutique hotel iz Splita.

Briig boutique hotel integrira duh mediteranskog stila života u objektu suvremene arhitekture te ponosno nosi epitet istinskog „muzeja sa sobama“. Slavi lokalni stil života i klasike svjetskog dizajna. Kozmopolitska energija kojom Briig odiše jedinstven je začin privatnim i poslovnim događanjima koja se u njemu održavaju, a nalazi se u centru Splita, na samo deset minuta hoda od Dioklecijanove palače i do popularne plaže Bačvice i definitivno potvrđuje svoj slogan – beyond expectations.

 „Biti dio Stories grupacije znači biti dio renomiranih luksuznih hotela u Hrvatskoj, a s obzirom da je riječ o manjim hotelima vjerujem da se zajedničkim nastupom možemo bolje i kvalitetnije brendirati na domaćem i svjetskom tržištu“, poručio je direktor hotela Boris Pintar dodavši kako su baš ovih dana hotel posjetili i američki agenti Virtuosa i Travel Leadersa koji su iskazali veliki interes za suradnju ne skrivajući svoje oduševljenje hotelom. 

Unatoč malom broju gostiju, Briig je cijelo vrijeme pandemije bio otvoren (osim za vrijeme lockdowna), a u fokus su stavili edukaciju osoblja, poslove održavanja i unapređenja poslovnih procesa te planiranje marketinških aktivnosti za naredni period. „Definitivno se okrećemo budućnosti. Od samog otvaranja hotela koristimo moderne tehnologije i digitalizirali smo sve pristupe i usluge. Već su počeli stizati i upiti za nadolazeću sezonu tako da vjerujem da je pred nama još jedna uspješna priča“, rekao je Pintar.

Inače, riječ je o brandu Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela osnovanoj pri HGK 2017.godine, s ciljem što snažnijeg pozicioniranja posebnih hrvatskih hotela na svjetskom tržištu luksuznog turizma.

Moderni potrošači luksuza danas žele jedinstvene doživljaje i destinacije koje pružaju autentičnu i bogatu prirodu, kulturu i povijest. Upravo su jedinstveni doživljaji okosnica branda Stories, Croatian Unique Hotels. Sloganom You are the Writer pozivaju goste da, nakon što prožive autentično iskustvo podijele, to isto s drugima.

Predsjednik Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela pri HGK Nenad Nizić kaže kako Hrvatska ima dovoljno potencijala da se predstavi kao destinacija luksuznog turizma, a današnji moderni potrošači luksuza žele jedinstvene doživljaje i destinacije koje pružaju autentičnu i bogatu prirodu, kulturu i povijest. „Siguran sam da će i nova članica naše Stories obitelji, Briig boutique hotel, pridonijeti tome“, poručio je Nizić.  

Foto: Marko Mihaljević / Briig boutique hotel

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN