Burgeri dobrote kao putokaz kako dalje nakon ove izvanredne situacije

Teška i izazovna vremena, kao što je ova pandemija, nerijetko potaknu ono najbolje u ljudima i pokrenu val podrške i dobrote. Nažalost često i ono najgore, no to je...

Teška i izazovna vremena, kao što je ova pandemija, nerijetko potaknu ono najbolje u ljudima i pokrenu val podrške i dobrote. Nažalost često i ono najgore, no to je druga priča, ne svakako za ovaj članak.

Među nama su ljudi heroji, oni koji na prvoj liniji obrane već tjednima pokazuju posvećenost, ulažu neizmjerne napore i svakodnevno riskiraju svoje zdravlje kako bi pomogli drugima. Naši pravi heroji, oni heroji koji se ne skrivaju iza maski i koji nisu nevidljivi te koji nisu iz radionice Marvela – to su naši liječnici i medicinsko osoblje, koji rade bez prestanka, i bez radnog vremena, a sve u plemenitoj misiji pomoći bolesnicima ili stvarnog spašavanja našeg svijeta. Ne ovo nije film katastrofe, ono je naša realnost, pa su tako i naši heroji stvarni.

Njihov entuzijazam i požrtvovnost, od prvog dana širenja koronavirusa, prepoznala je i ekipa Submarine Burgera i među prvima još u ožujku pokrenula besplatnu dostavu hrane članovima tima Klinike za infektivne bolesti Fran Mihaljević, kako bi im se zahvalila za sve što čine.

Redovito pripremaju ručak i večeru našim istinskim herojima s odjela intenzivne njege. No, u toj misiji sada više nisu sami, pridružio im se i Wolt koji iz Submarineovih restorana obroke dostavlja bez naknade.  

Od samog početka krize htjeli smo se nekako uključiti i pomoći. U naš DNK čvrsto su upisani  socijalna osjetljivost i briga za zajednicu u kojoj djelujemo. Nakon sastanka cijelog tima, odlučili smo barem malo uljepšati napornu svakodnevicu liječnicima s intenzivne skrbi zagrebačke Klinike za infektivne bolesti. Hranu ćemo dostavljati dokle god nam to bude moguće, a jako smo sretni jer smo uspjeli zadržati sve naše zaposlenike. Ovim putem želimo pozvati sve dostavljače hrane i ostale ugostiteljske tvrtke da se, sukladno svojim mogućnostima, uključe u dostavu besplatnih obroka zdravstvenim djelatnicima, koji svakodnevno uz ogromne napore brinu o bolesnicima.” rekao je g. Dragoljub Božović, direktor tvrtke Submarine Burger.

Čast nam je sudjelovati u ovoj akciji i pomoći snažnom brendu poput Submarinea. Sretni smo što uz kvalitetnu dostavu možemo ponuditi i utjehu kada je najpotrebnije. Ponosni smo što smo uz Submarine među prvima pokrenuli trend ovakve vrste pomoći  onima koji su na prvoj crti obrane od korona virusa. Nastavljamo i dalje sa sličnim aktivnostima te želimo potaknuti i ostatak industrije da pomognu onima kojima to trenutno najviše treba.” dodao je direktor Wolta, g. Matko Katanec.

Ova entuzijastična ekipa dobrog srca ovih dana započinje suradnju i dostavu hrane i liječnicima Klinike za infektivne bolesti u Rijeci, a nadaju se da će njihovu inicijativu prihvatiti i ostali ugostitelji i tako im barem malo olakšati izazovnu svakodnevicu.

Mali, ali važni detalji koji čine razliku, koji pokazuju znak pažnje i kako im je stalo, što je danas jako vrijedna valuta.

SUBMARINE kao primjer kako se povezuje plava i zelena Hrvatska

Ovom prilikom moram posebno istaknuti kako Submarine od svojih početaka koristi domaće namirnice, surađuju s lokalnim OPG-ovima, a u ponudi imaju i domaća craft piva. Organski burger je ključna riječ, a sve namirnice ( od umaka, salate, krumpira, peciva do mesa ) povezuju dvije riječi – lokalno i kvalitetno.

Tako se spaja plava i zelena Hrvatska tj. povezuje poljoprivreda s turizmom. Samo trebamo spojiti sve takve svjetionike, kako bi dobili masu u kontekstu količine, kao i najvažnije poljoprivrednike spojiti u klastere, da mogu proizvesti tražene količine iste kvalitete. Često su ljudi u zabludi kada se priča o ovoj temi te odmah gledaju hotele kao velike potrošače namirnica. Ne, treba krenuti upravo obrnuto, od “manjih” ( iako u slučaju Submarine burgera već govorimo o prvom hrvatskom burger lancu s trenutno 7 lokacija u Zagrebu i Rijeci ), mali restorana i malih obiteljskih hotela, pa tek onda probati otvoriti i kanal prema hotelima. Krenimo prvo malim koracima, postavimo dobre temelje i tek onda korak po korak spojiti 20 milijuna dolazaka turista svake godine s našom proizvodnjom. To je proces s kojim se netko mora strateški baviti.

No primjeri kao što je Sumarine su dokaz kako ima potražnje, dapače, danas je u ugostiteljstvo kvalitetna namirnica luksuz, a ne “zlatni” tanjuri.

Budi drugačiji od drugih i pratiti trendove je sinonim za Submarine

Da malo dodatno začinimo ovu priču o Submarine burgeru, svakako bi istaknuo i kreativni način promocije koji prati najnovije trendove, dapače, čak neke trendove i postavljaju.

Tako Submarine ima svoj vlastiti internetski radio u suradnji s Yammatom, a u suradnji s agencijom Kisok studio ove godine izradili su fenomenalne 3D fotografije svojih burgera, te su tako postali prvi koji su u Hrvatskoj napravili kampanju isključivo s oglasnim rješenjima 3D fotografija.

Inače, riječ je o novoj vrsti oglašavanja, tzv. “Immersive Advertisingu”. To je vrsta oglašavanja koja koristi formate sadržaja kao što su 3D fotografije i video, 3D modeli, 360° video i VR / AR iskustva.

Kada pričamo o promociji, u Lijepoj našoj , marketing je i dalje u sferi troška, a ne investicije. Zato je i primjer Submarine PopUp restorana još jedan lijep dokaz kako iskočiti iz mase i biti drugačiji, te kako je ulaganje u marketing, a samim time i u uređenje, dizajn pa tako i za PopUp “štand” nije trošak nego investicija.

Čovjek je ključ uspjeha

Da to nije samo fraza, u Submarine su od ove godine pokrenuli i edukativni program – Submarine pipeline, kojim žele potaknuti svoje zaposlenike da se dodatno educiraju, da rastu i razvijaju se u smjeru u kojem se dugoročno vide. Tako kvalitetne ljude zadržavaju i daju im priliku da mogu napredovati.

I da, nisu odmah u prvom valu krenuli s otkazima, zadržali su sve radnike i krenuli s dostavom.

Burgeri dobrote kao putokaz kako dalje nakon ove izvanredne situacije

I da završimo ovaj članak kao što smo počeli. Submarine već godinama prikupljanja sredstava udruzi CRVENI NOSOVI klaunovi doktori za redovite posjete klaunovadoktora bolnicama, te pomažu raznim udrugama i lokalnim klubovima, no time se previše ne hvale. Zato i ova zadnja akcija nije slučajna, nego samo nastavak društveno odgovornog poslovanja od prvog dana.

To sve nije slučajno, sve je to samo još jedna mali dokaz kako je Submarine puno više od burgera. Submarine je brend koji u svojem DNA zapisano – ljudi, kvalitetno i dugoročno. Odličan putokaz kako nema uspjeha preko noći, bez kvalitete i kako nam mora biti stalno do naših zaposlenika i partnera. Svi u tom lancu moraju biti zadovoljni, kao i u samom burgeru. Svaki sastojak je važan, koliko god mali bio – da bi konačni proizvod bio vrhunski.

Zato i jesu tu gdje jesu – prvi hrvatski burger LANAC. Namjerno sam naglasio “lanac”, jer to je puno lakše sanjati i reći, a iznimno teško i realizirati.

Svaka kriza je i prilika. Ovo je naša prilika za reset i da napokon postavimo zdrave i kvalitetne temelje za bolje sutra.

Povezane vijesti: