Carwiz ispisuje povijest. Otvorena prva rent-a car poslovnica na američkom tržištu

Datum 30.siječnja 2019. bit će upisan u povijest našeg turizma, a pogotovo naše domaće rent a car kuće Carwiz, koja se u kratkom vremenu od osnutka, pozicionirala kao vodeća...

Datum 30.siječnja 2019. bit će upisan u povijest našeg turizma, a pogotovo naše domaće rent a car kuće Carwiz, koja se u kratkom vremenu od osnutka, pozicionirala kao vodeća u tom segmentu.

Naime, tog datuma Carwiz je napravio veliki iskorak, tada mnogima i nezamisliv, a to je napad i širenje na globalno tržište kroz model franšize.

Tako je Carwiz postao hrvatski izvozni proizvod te jedna od rijetkih tvrtki iz turističkog sektora, ali i iz Hrvatske, kojima je to pošlo za rukom. U manje od godinu dana kroz model franšize Carwiz je već prisutan na 15 međunarodnih tržišta, a upravo novim franšiznim partnerstvom Carwiz nastavlja globalnu ekspanziju i to na najzahtjevnijem tržištu – američkom tržištu.

Biti prisutan na američkom tržištu svim kompanijama je san, a pogotovo iz jednog malog tržišta kao što je Hrvatska. Tržište SAD je izuzetno konkurentno i zahtjevno tržište, rijetki su iz Hrvatske to i uspjeli, ne računajući IT kompanije, a taj podvig uspio je upravo Carwizu.

Uspjeh koji otvara sva vrata i doslovno je samo nebo granica. Naravno, jedno je uči na tržište, a nešto sasvim drugo na tržištu i opstati i pozicionirati se, no prvi korak je ostvaren.

Carwiz otvorio svoju prvu rent-a car poslovnicu u Sjedinjenim Američkim Državama – i to na Floridi.

Potpisivanjem ugovora s kompanijom s najvećeg svjetskog tržišta rent-a-car industrije koja posluje u Međunarodnoj zračnoj luci Orlando, u jugoistočnoj saveznoj državi Floridi, CARWIZ International otvorio je svoju prvu rent-a car poslovnicu u SAD-u.

Pregovore smo započeli u veljači ove godine, a finalizirali smo ih za vrijeme trajanja WTM sajma u Londonu. Američko u odnosu na druga tržišta je najzahtjevnije zbog tržišnih pravila koja se u mnogočemu razlikuju od europskih, afričkih i azijskih. Smatramo kako je poslovnica na međunarodnoj zračnoj luci u Orlandu koja je ujedno i najveće tržište rent-a-car industrije u svijetu dobar način da se predstavimo klijentima iz SAD-a“, objasnio je Frane Herceg, Franchise Manager CARWIZ rent a cara.

Tako nakon europskog, afričkog i azijskog tržišta, Carwiz istupa i na američko tržište te nastavlja svoju globalnu ekspanziju.

Frane Herceg, Franchise Manager Carwiz International

Budni sanjaju postati jedan od najjačih igrača rent-a-car industrije

No, očekivanja za širenje na globalnoj karti za ovu godinu nisu još ispunjena. Kako ističu iz Carwiza, na nedavno završenom ovogodišnjem WTM sajmu u Londonu, interes za Cariwz franšizu postoji iz čak dvadesetak novih zemalja.

Iskazani interes dolazi iz europskih, američkih pa sve do nama egzotičnih i dalekih zemalja zahvaljujući usluzi koju nudimo svojim partnerima – od svakodnevnog kontakta bez obzira na vremensku razliku, mentoriranja pa sve do njihovog osamostaljenja, faze u kojoj smo podrška iz pozadine. Predviđeni rast tvrtke do kraja godine je na dvadeset zemalja. Velik broj  partnerstva ostvarili smo zahvaljujući našem vizualnom identitetu koji se i na sajmu pokazao kao vrlo atraktivan i uspjehu koji smo postigli u svega dvije godine poslovanja, a tijekom kojih smo se nametnuli kao jedan od najjačih igrača rent-a-car industrije., pojašnjava direktor Carwiza, Krešimir Dobrilović te naglašava kako se kao glavni preduvjet rasta tvrtke pokazalo kvalitetno upravljanje franšizama i potpora koju pružaju našim partnerima. 

Interes iz zemalja poput Qatra, Indije, Mauricijusa, Dominikanske Republike, Floride, Azerbejdžana ukazuje na to da globalni brend može unaprijediti lokalno poslovanje, dati mu na važnosti i poboljšati prodaju dodaje Dobrilović te zaključuje kako njihova globalna prisutnost brenda ukazuje na to kako cijena nije jedini i najvažniji čimbenik tržišta.

Predviđeni rast tvrtke do kraja godine je na dvadeset zemalja – Krešimir Dobrilović, CARWIZ

Treba se veseliti tuđem uspjehu, poticati i isticati ga – slaviti poduzetnički mindset, kako ističe Ognjen Bagatin iz Poliklinike Bagatin, koji je u svojem nedavnom govoru upravo odlično objasnio zašto je važno slaviti tuđi uspjeh.

Hrvatska je trenutno prepoznata kao lijepa zemlja s velikim sportskim uspjesima, ali mi mislimo da možemo biti lideri u mnogim drugim stvarima. Zamislite da smo prepoznati po svojem poduzetništvu, po svojim izumima! Mi nikad nećemo biti ni najveći ni najmnogoljudniji. To znamo. Ali ono što možemo je biti najkreativniji, najinovativniji i najpoduzetniji.” istaknuo je Bagatin, a cijeli govor možete pročitati u prilogu.

Ovo je primjer kako se može i iz Hrvatske biti konkurentan i prisutan na globalnom tržištu. Jedna mala, za globalne okvire, hrvatska tvrtka, polako i sigurno briše sve granice, te budni sanjanju postati jedan od najjačih igrača rent-a-car industrije na svijetu. 

POVEZANA VIJEST:

OGNJEN BAGATIN, POLIKLINIKA BAGATIN: ZAŠTO JE VAŽNO SLAVITI TUĐI USPJEH?

Vijesti: