Zamislite ovu rečenicu: hrvatski brend prisutan je na tržištu Novog Zelanda.
Kako to dobro zvuči, zar ne?
Ili još bolje, prisutan je globalno, na više od 50 tržišta diljem svijeta.
A sve zahvaljujući našem turizmu - hrvatskom turizmu.
E to je turizam kakav moramo graditi.
I upravo takav turizam gradi CARWIZ rent a car, hrvatski brend koji posljednjih godina bilježi snažan međunarodni rast. Najnoviji iskorak potvrđuje i potpisivanje franšiznog ugovora s novozelandskom tvrtkom Newborn Limited, u vlasništvu Haitaa Suna, čime CARWIZ službeno ulazi na tržište Novog Zelanda – destinacije poznate po iznimnoj prirodnoj raznolikosti i jednoj od najviših stopa turističkih dolazaka u regiji.
S flotom od gotovo 1.400 vozila, CARWIZ će poslovati na ključnim lokacijama poput Christchurch Airporta, Auckland Airporta, Rotorua Downtowna, Wellington Airporta i Queenstown Airporta, osiguravši prisutnost u najvažnijim turističkim i tranzitnim središtima zemlje.
Novi Zeland, prepoznat po cestovnim putovanjima i gostima koji žele u vlastitom ritmu istraživati obje obale i unutrašnjost otoka, idealno je okruženje za razvoj rent-a-car usluge. Upravo je to bio jedan od ključnih razloga zbog kojih se Haitao Sun odlučio na partnerstvo s CARWIZ-om, istaknuvši kako brend donosi kvalitetu, standardiziranu uslugu i iskustvo koje će dodatno unaprijediti ponudu njegove kompanije.
„Ulazak na Novi Zeland smatramo velikim korakom u našem daljnjem globalnom razvoju. To je tržište koje savršeno odgovara filozofiji CARWIZ-a – putnici žele slobodu, sigurnost i dobru uslugu, a upravo to im možemo pružiti. Vjerujem da ćemo uz partnerstvo s gospodinom Sunom i njegovim timom izgraditi snažnu poziciju i ispuniti očekivanja zahtjevnih gostiju koji posjećuju ovu predivnu zemlju. Ovo je još jedan važan dokaz da naš franšizni model funkcionira i da raste upravo onako kako smo planirali“, naglasio je Krešimir Dobrilović, osnivač i predsjednik Uprave CARWIZ Internationala.
CARWIZ danas posluje na više od 50 tržišta diljem svijeta. Iako to ime na prvu ne otkriva, riječ je o hrvatskom rent-a-car brendu, osnovanom 2017. godine, koji je od samog početka rast temeljio na domaćem tržištu tj. hrvatskom turizmu.
I tu dolazimo do šire slike.