Četiri turističke priče među najboljim komunikacijskim projektima u 2020. godini

Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) proglasila je pobjednike 14. Grand PRixa, nagrade koja se dodjeljuje najboljim komunikacijskim projektima u 2020. godini. Osim nacionalnog Grand PRixa, proglašeni su...

Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) proglasila je pobjednike 14. Grand PRixa, nagrade koja se dodjeljuje najboljim komunikacijskim projektima u 2020. godini. Osim nacionalnog Grand PRixa, proglašeni su i pobjednici 1. Međunarodnog Grand PRixa, a zbog epidemiološke situacije dodjela je bila organizirana online.

Ususret dodjeli nagrada proglašeni su i dobitnici u kategorijama za Komunikatora godine, Anitkomunikatora godine i Grand PRix za doprinos struci odnosa s javnošću. Titulu Komunikatora godine ponio je doktor Natko Beck, vodeći specijalist radiologije u dječjoj bolnici Srebrnjak, dok je na suprotnoj strani nagradu Šipak godine za najlošiju komunikaciju u javnom prostoru osvojio Vilim Ribić, glavni tajnik Nezavisnog sindikata znanosti i visokog obrazovanja. Grand PRix za doprinos struci pripao je prof. dr. Dejanu Verčiču.

Četiri turističke priče među najboljim komunikacijskim projektima u 2020. godini

Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje osvojila je Zagrebačka banka i agencija 404 s projektom „#prviput“, a u posljednjoj kategoriji Međunarodnog grand PRixa za krizno komuniciranje nagrada je pripala agenciji Manjgura i tvrtki Mediacor za projekt „Odmor koji zaslužujete je bliže nego što mislite, samo trebate preći granicu“, za klijenta TOTAL CROATIA NEWS Bradbury.

Međunarodni Grand PRix dodjeljivao se u pet kategorija, a u prvoj kategoriji za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama najboljim je proglašen projekt agencije Vajt i Jana de Jonga za „Uvođenje vize za digitalne nomade – kako je Nizozemac Hrvatskoj osigurao prvog službenog digitalnog nomada“.

Agencija 404 osvojila je Grand PRix za krizno komuniciranje za klijenta Hrvatska udruga turizma i projekt „Hrvatska – najbolja na Mediteranu“

Ohrabrujuće je vidjeti kako su i u godini zahtjevnoj poput 2020. realizirani interesantni i kvalitetni komunikacijski projekti koji mogu poslužiti kao ogledni primjerci i doprinijeti razvoju naše struke. Čestitam pobjednicima, finalistima i svim prijaviteljima kojih je ove godine bilo čak 51 i drago mi je da nam ove godine nisu olakšali posao. Također, zahvalan sam kolegicama i kolegama iz žirija na izdvojenom vremenu, konstruktivnim raspravama, velikom angažmanu i još većoj profesionalnosti“, izjavio je Igor Vukasović, predsjednik Grand Prix žirija.

Grand PRix za odnose s javnošću u tijelima državne vlasti RH te regionalnoj i lokalnoj samoupravi pripao je agenciji Abeceda komunikacije za projekt „Kad sigurno voziš, sigurno stižeš“ kojeg su proveli za Ministarstvo unutarnjih poslova RH.

U kategoriji odnosa s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama Grand PRix je pripao projektu „#Manjiporezi: Stop parafiskalnim nametima!“ nositelja Maruše Stamać za Udrugu Glas poduzetnika.

Grand PRix za velika trgovačka društva otišao je u ruke Hrvatskog Telekoma za projekt „Uvođenje prve komercijalne 5G mreže u Hrvatskoj“, dok je za najbolji projekt u kategoriji odnosa s javnošću u malim i srednjim trgovačkim društvima pobjedu odnijela agencija 404 za klijenta Nanobit i projekt „Nanobit postaje dio vodeće svjetske gaming kompanije Stillfront grupe“.

Kategorija koja uvijek pridobije pažnju javnosti je ona za društveno odgovorno poslovanje, a tu je prema ocjeni žirija bio najbolji projekt „Startaj Hrvatska“, kojeg su proveli Spar HrvatskaNOVA TV i Ascanius Media. Grand PRix za unutrašnju komunikaciju otišao je u ruke A1 Hrvatska za projekt „Interna komunikacija u A1 Hrvatska za vrijeme COVID-19 krize“.

Grand PRix za komunikaciju događanja otišao je u ruke agencije CTA komunikacije i Hrvatske gorske službe spašavanja za projekt „Izložba Tweetova Trending #HGSS70“. U posljednjoj, devetoj kategoriji, Grand PRix za digitalnu komunikaciju pripao je agenciji 404 za projekt „Croatia osiguranje lansiralo prvo hrvatsko 100 posto digitalno osiguranje“, za klijenta LAQO osiguranje.

Grand PRix za odnose s javnošću u velikim trgovačkim društvima pripao je agenciji Media val, za projekt „Povezani smo sigurni“, za klijenta Hrvatska udruga poslodavaca. U kategoriji za mala i srednja trgovačka društva Grand PRix je osvojio projekt „Komunikacija i organizacija press centra za otvorenje Europske prijestolnice kulture Rijeka 2020“, agencija Madison Consulting i Media val za klijenta Rijeka 2020.

Najboljom agencijom ovogodišnjeg Grand PRixa proglašena je agencija 404, koja je dobila najviše bodova žirija pri ocjenjivanju projekata, a ovo je za 404 druga godina zaredom da nose titulu pobjednika najbolje agencije.

Foto: HUOJ

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN