Foto: Brad Brewer LIN, Matheus Bertelli, pexels
ChatGPT bi se u lokalnim i “near me” upitima mogao sve više oslanjati na strukturirane lokalne entitete iz Google Business Profilea (nekadašnji Google My Business), a ne primarno na klasične web stranice i organsko pretraživanje, barem je to zaključak koji je ovih dana na LinkedInu iznio Brad Brewer, suosnivač i Chief AI Officer tvrtke Agentic Hospitality koji su specijalizirani za hotelijerstvo i...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium