CityPal nova turistička kartica za mlade turiste u Zagrebu

Zagrebačka turistička ponuda od danas je bogatija za još jednu turističku karticu – CityPal, koja je namijenjena mladim turistima u Zagrebu. Mnogi turisti se prilikom putovanja u neku svjetsku...

Zagrebačka turistička ponuda od danas je bogatija za još jednu turističku karticu – CityPal, koja je namijenjena mladim turistima u Zagrebu.

Mnogi turisti se prilikom putovanja u neku svjetsku metropolu odluče na korištenje turističke kartice koja im pritom omogućuje brojne pogodnosti i popuste na sadržaje kao što su gradski muzeji, restorani, dućani, uslužne djelatnosti, besplatan gradski prijevoz i ostalo. Slična, standardna kartica postoji i u Zagrebu, a uz to gotovo već dvije godine postoji i CityPal, projekt mladih entuzijasta koji žele dodatno istaknuti mogućnosti koje Zagreb pruža mlađim turistima.

Uz turistički portal www.citypal.me i tiskani vodič, ekipa iz CityPala uspješno spaja turiste koje dolaze u Zagreb s poslovnim subjektima kojima su ti turisti ciljna skupina. Najnoviji iskorak je CityPal Zagreb Card, kartica koja turistima donosi još više pogodnosti i specijalne ponude na više od 50 mjesta u gradu. Kartica omogućuje korisnicima razne uštede, poput besplatnog ulaza u noćne klubove, popuste na hranu i piće u restoranima, barovima, klubovima, popuste na ulaznice za muzeje te kupnju u suvenirnicama i dućanima. Ujedno omogućuje mladim turistima popuste na taxi prijevoz i najam bicikala, kao i na razne izlete po Zagrebu i okolici. Iznos uštede s ovom karticom nije zanemariv – njenim korištenjem posjetitelji Zagreba mogu uštedjeti oko 150 eura odnosno preko 1.100 kuna ističu iz CityPal-a.

Ideja projekta CityPal je približiti stranim, prvenstveno mlađim turistima, ponudu grada Zagreba na nov, zabavan i zanimljiv način. Na našem webu može se naći preko 150 raznih mjesta u gradu, a svako od njih je posebno obrađeno te, uz opis na engleskom jeziku, sadrži fotografije i osnovne informacije. U CityPal Zagreb Card ponudi trenutno imamo 12 restorana, 10 kafića, 4 noćna kluba, 9 ponuda za izlete i razgledavanje grada, 13 mjesta za šoping i zabavu te Eko-taxi, Rent-a-bike i Uber, a ponudu i dalje kontinuirano širimo“, izjavio je Željko Gobac, jedan od osnivača CityPal-a.

Lokalni ljudi daju lokalne preporuk

Lokalne preporuke su ono što svaki turist i putnik traži kada dođe u novi grad, stoga je cilj CityPal-a razviti sveobuhvatni turistički vodič lokalaca grada Zagreba. Na webu, koji dosad bilježi više od 100 000 posjeta, može se pročitati i blog putem kojeg se redovito promoviraju brojne zanimljivosti te glazbeni, gastro i kulturni događaji i festivali u Zagrebu. Osim weba, turistima su na raspolaganju i mjesečni džepni letci podijeljeni u četiri kategorije: restorani, klubovi i kafići, razgledavanje i izleti te šoping i zabava. „Smatramo da se Zagreb može bolje i lakše upoznati uz lokalne preporuke, druženje s domaćim ljudima te popuste koje nudi naša kartica. Uz CityPal karticu lakše je i jednostavnije opustiti se na putovanju, a zaista široka ponuda koju kartica obuhvaća pomaže i promociji lokalnih turističkih objekata i ponuda“, zaključuje Gobac.

U planu je i širenje na Zadar i Dubrovnik, kao i na druge gradove na obali, no Gobac i njegova ekipa prvo užurbano rade kako bi do kraja lipnja kupnja kartice bila omogućena i preko web stranice što će svakako olakšati cijeli proces, pogotovo kada pričamo o mladim turistima. Trenutno je karticu moguće kupiti na više od 15 lokacija u Zagrebu, od raznih hostela, hotela i drugih partnera. U prodaji su četiri varijante od 75 kuna omogućuje povoljniju zabavu u Zagrebu u trajanju od 24 sata, dok ona najskuplja za samo 150 kuna omogućuje čak tjedan dana pogodnosti i popusta diljem Zagreba.

Priključite se mreži partnera kroz CityPal priču jer što više kvalitetnog sadržaja i lokalnih priča ponudimo našim turistima to bolje za sve jer svi imaju korist, a najviše turisti.

 

Povezane vijesti: