"Čovjek je ključ uspjeha u turizmu" - stalno se godinama ističe na stručnim konferencijama o turizmu, medijima, razgovorima... no gdje je nestao čovjek iz cijele varijable? I zašto je nestao? Brinete li o brendu svog hotela? Siguran sam kako će svi iz prve odgovoriti potvrdno na ovo pitanje, ali pitanje je puno kompleksnije i dublje nego se čini. Krenimo redom.Da se vratimo na početak, brinete li...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium