Prikupljanjem recenzija te mjerenjem i analizom mišljenja gostiju u sklopu „IQM Destination - Integriranog upravljanja kvalitetom“, Lošinj bilježi izvrsne rezultate u prvih šest mjeseci 2023. godine!
Temeljem ukupno 4.566 recenzija u periodu od siječnja do lipnja 2023. godine, gosti su kvalitetu usluga i proizvoda u destinaciji ocijenili s 90/100, a u određenim segmentima zabilježena je veća kvaliteta u odnosu na prethodnu 2022. godinu.
Tako su gosti temeljem 385 osvrta atrakcije ocijenili s kvalitetom 91/100, što čini 3% bolji rezultat u odnosu na prethodnu 2022. godinu. Lošinjski kampovi bilježe kvalitetu 89/100 temeljem 366 osvrta, a hoteli 91/100 na osnovu 1.805 mišljenja gostiju što čini visoki rezultat kvalitete.
Ugostiteljski objekti na području Lošinja ove godine također bilježe 3% bolju ocjenu u odnosu na prethodnu godinu, s kvalitetom 90,5/100, a zabilježeno je i povećanje recenzija od strane gostiju za čak 17% te su tako u prvih šest mjeseci objavljene 2.182 recenzije.
Pozitivno su ocijenjene lokacije, usluge, profesionalni pristup gostu, ljubaznost te brzina usluge, kao i sam izgled ugostiteljskih objekata, a kao prostor za napredak navodi se odnos cijene i kvalitete, odnosno cijena proizvoda u ugostiteljskim objektima koja nije relevantna kvaliteti, smatraju određeni gosti.