Darija Reić, predstavnica HTZ-a u Velikoj Britaniji: Britanci će tražiti manje turističke lokacije ili “hidden gems”

Već par dana se u medijskom prostoru priča kako se između Velike Britanije i određenih europskih destinacija pregovara na tzv “zračnom mostu”, među ostalim i Hrvatske, a jučer je...

Već par dana se u medijskom prostoru priča kako se između Velike Britanije i određenih europskih destinacija pregovara na tzv “zračnom mostu”, među ostalim i Hrvatske, a jučer je cijela priča dobila i dodatni medijski fokus, ali i konkretne službene obrise.

Naime, Priti Patel iz Ministarstva vanjskih poslova za Dailymail izjavila je kako se radi na pregovorima s određenim država, vezano uz uspostavljanje zračnog mosta bez karantene i kako ministarstvo radi “preko noći” kako bi se isti i ostvarili.

Također, ono što je najvažnije postoji velika potražnja, a putničke agencije iz Velike Britanije, su zatrpane potražnjom putovanjima u Europu, kao i za Hrvatskom. Što je uvijek ključno, ako postoji velika potražnja, postoji i interes putničkih agencija i avio prijevoznika.

Kako ističe Patel, plan Ministarstva vanjskih poslova je da Britancima omoguće odlazak na godišnji odmor na najsigurnija odredišta bez karantene u trajanju od 14 dana, a očekuje se da isti stupi na snagu 6. srpnja.

Upravo na temu mogućeg zračnog mosta kao i interesa za Hrvatskom s tržišta Velike Britanije razgovarao sam s direktoricom Predstavništva HTZ-a u Velikoj Britaniji Darijom Reić.

Foto: HTZ

Darija Reić, predstavništvo HTZ-a u Velikoj Britaniji:

Na pitanje kakav je interes za Hrvatskom na britanskom tržištu Reić ističe kako Hrvatska visoko kotira kao sigurna destinacija, i to još od početka pandemije, tako i danas.

U posljednja dva dana otkako je objavljena vijest o najavi kategorizacije destinacija prema kojima će se moći putovati iz Velike Britanije bez potrebe karantene pri povratku, bilježi se pojačan interes za Hrvatsku, koja visoko kotira kao sigurna destinacija još od početka pandemije. Avio kompanije rade svoje programe u skladu s odlukama i preporukama Vlade te već sada imamo najave letova od početka srpnja prema Puli i Rijeci te od sredine srpnja za Zadar, Split i Dubrovnik. Predstavništvo u Velikoj Britaniji također bilježi visok interes i pojačan broj upita javnosti, pogotovo u proteklom vikendu” ističe Reić.

Što se tiče pregovora o zračnom mostu, oni se vode na državnoj razini, a ured HTZ-a u Londonu kako ističe Reić kontinuirano komunicira kako smo otvoreni za britanske turiste te da je Hrvatska sigurna destinacija, spremna za prijem gostiju.

Sukladno cijeloj zdravstvenoj situaciji, ali i ekonomskoj krizi, pitanje je koliko je ista ostavila traga na financijskoj moći britanskih turista koji su poznati kao gosti s velikom potrošnjom. Prema istraživanju Tomas Ljeto 2017 upravo su turisti iz Velike Britanije odmah iza turista iz USA po najvećoj dnevnoj potrošnji po osobi – 139 eura. A u nazad par godina sigurno je potrošnja još i narasla, zahvaljujući velikom broju mladih britanskih turista koji su posjećivali festivale po Jadranu.

Raić ističe kako su Britanci iznimno paze na vrijednost na novac, te logično, kako i njima smanjen budžet za putovanja, sukladno cijeloj situaciji. “Britanci tradicionalno vole dobiti više za svoj novac, a u svjetlu pandemije i oslabljene ekonomske moći, za očekivati je da će cijena biti jaki motivator u odabiru destinacije

Ono što je trenutno važno, vode se konkretni pregovori na razini država, a ne samo medijska špekuliranja, te postoji veliki interes za Hrvatsku s tržišta Velike Britanije, te se može očekivati više službenih pozitivnih vijesti u narednim danima oko zračnog mosta između Velike Britanije i Hrvatske.

Kako bi se što bolje pozicionirali na tržištu Velike Britaniji, Raić ističe kako je u tijeku kampanja HTZ na tržištu Velike Britanije, te kako će trenutno Britanci tražiti manje turističke lokacije ili “hidden gems” kojih na Jadranskoj obali i otocima itekako ima.

Split i Dalmacija te Dubrovnik i dolina rijeke Neretve tradicionalno su omiljene regije Britanaca. Ono što mnogi zasigurno žele iskusiti je primjerice posjet Dubrovniku bez uobičajenih gužvi. U svjetlu pandemije i socijalnog distanciranja turisti će tražiti i manje “turističke lokacije” te tzv. „hidden gems“, kojih na obali i otocima itekako ima, a na njih valja skrenuti posebnu pozornost komunikacijskim aktivnostima. Poznati specijalizirani putnički časopisi imaju autoritet i težinu, a nacionalne novine većinom imaju sekcije posvećene putovanjima koje služe kao inspiracija čitateljima, uz golemi doseg, posebno online. U današnje vrijeme kada uistinu mnogo vremena provodimo za mobilnim telefonima i laptopima, online komunikacija je ključna, a interaktivni sadržaji poput video oglasa privlače posebnu pozornost

Svakako važne i više nego korisne informacije za sve koji će promotivnim aktivnostima ciljati upravo britansko tržište.

Povezane vijesti: