digitalni nomadi htz

Prvi val kampanje za digitalne nomade ostvario preko 8 milijuna impresija

U sklopu prvog vala kampanje za digitalne nomade “Croatia, your new office!”, koju Hrvatska turistička zajednica provodi na tržištu SAD-a, Kanade i Ujedinjenog Kraljevstva, od sredine ožujka do sredine...

U sklopu prvog vala kampanje za digitalne nomade “Croatia, your new office!”, koju Hrvatska turistička zajednica provodi na tržištu SAD-a, Kanade i Ujedinjenog Kraljevstva, od sredine ožujka do sredine travnja 2021. godine ostvareno je preko 8 milijuna impresija.

Aktivnosti u sklopu ove promotivne kampanje provedene su na društvenim mrežama Facebook i Twitter usmjerene isključivo na ciljanu skupinu potencijalnih digitalnih nomada, a sve informacije o uvjetima prijave i boravka digitalnih nomada u Hrvatskoj mogu se pronaći na landing page-u kampanje i podstranici Croatia your new office, dostupnoj na službenoj stranici Hrvatske turističke zajednice Croatia.hr.

“Digitalni nomadi u trenutnim okolnostima mogu doprinijeti boljoj popunjenosti turističkih kapaciteta tijekom cijele godine, dok samo digitalno nomadstvo sve više postaje globalni trend koji donosi brojne benefite za čitav niz djelatnosti pa tako i za turistički sektor. Hrvatska ima potrebne preduvjete da postane atraktivna i poželjna destinacija digitalnih nomada te ćemo nastaviti provoditi potrebne aktivnosti kako bi u tome bili što uspješniji”, istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši kako je drugi val promotivne kampanje planiran za drugu polovinu 2021. godine.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN