Dok se jedni smiju, drugi uz pomoć Crnog Jaja otvaraju nova tržišta i rastu. Provokativno? Da, svakako, ali ono najvažnije, to nije PR nego činejnica.
Nakon zadnjeg članka na temu poslovnog modela Crnog jaja, otvorila se velika rasprava koja čak traje i dan danas, a upravo najveća rasprava se vodi kako je Crno jaje sinonim za jeftini smještaj, što je svakako kriva predodžba. Upravo suprotno, Crno...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium