Dolazi do promjene motiva dolaska gostiju. More i sunce nisu više isključivi preduvjet

Nakon iznimno uspješne glavne sezone koja je za cijeli Jadran protekla iznad svih predviđanja i za koju je potražnja bila usporediva s predpandemijskom 2019.,u Bluesun Hotels & Resorts bilježe...

Nakon iznimno uspješne glavne sezone koja je za cijeli Jadran protekla iznad svih predviđanja i za koju je potražnja bila usporediva s predpandemijskom 2019.,u Bluesun Hotels & Resorts bilježe odlične rezultate u postsezoni, a najveći hoteli u lancu zbog velike potražnje ostaju otvoreni gotovo cijeli listopad.

Promjena strukture i motiva gostiju, kao i produljena sezona

S rujnom se, zbog početka školske godine, mijenja struktura gostiju, kako u Hrvatskoj, tako i na svim emitivnim tržištima. Također, dolazi do promjene motiva dolaska gostiju. More i sunce nisu im više isključivi preduvjet, navodi Stjepko Šošić, direktor upravljanja prihodima Bluesun Hotels & Resorts te dodaje:

“To su gosti koji zahtijevaju mnogo više dodatnih sadržaja, aktivniji su, mnogo mobilniji, skloniji istraživanju destinacije, zaleđa, unutrašnjosti Hrvatske; mnogo više se bave sportom, i znamenitosti i posvećeniji su sebi, stoga više istražuju i lokalnu gastronomiju i koriste wellness sadržaje. Sukladno tome, pravovremeno smo prilagodili jesensku ponudu i u prvi plan stavili ponudu sportskih, gastronomskih i wellness sadržaja i paketa koje nude naši hoteli i destinacije te kroz niz različitih marketinških i prodajnih aktivnosti se prvenstveno obratili parovima i  individualcima. Oni su u ovom periodu sezone najzastupljeniji jer žele izbjeći najveće gužve i vrućine te upotpuniti doživljaj u našim destinacijama brojnim dodatnim aktivnostima.“

Priljev novih rezervacija za jesen u prva 2 tjedna rujna veći nego u redovnim sezonama 2018 i 2019, navode iz Bluesuna.

Bez obzira na to što je cijela Hrvatska od početka rujna na crvenoj listi, nove rezervacije i dalje svakodnevno stižu pa smo u nekim terminima za kraj rujna morali i zaustavljati prodaju zbog nedostatka kapaciteta, dodaje Šošić, te ističe: „S obzirom na to da nam je kroz rujan na ruku išlo i jako lijepo vrijeme, veliki dio gostiju je svoje boravke produljio za nekoliko dana u odnosu na period koji su inicijalno rezervirali.“

Nijemci i dalje najbrojniji, povratak Britanaca i Skandinavaca

Što se tiče strukture gostiju po tržištima, iz Bluesuna ističu kako je tradicionalno u rujnu najzastupljenija Njemačka odakle dolazi trećina ukupnog broja naših gostiju, no kako je, već sredinom kolovoza, primjetan trend smanjenja broja gostiju s dotada dominantnih autodestinacija te uspostavom redovnog avioprometa raste broj gostiju s britanskog i skandinavskog tržišta. 

Oporavak MICE segmenta

Trenutno u Bluesunovih devet otvorenih hotela (od toga šest na Makarskoj rivijeri) i jednog kampa, osim sve većeg broja individualnih gostiju što je trend koji se nastavio od glavne sezone i na ovaj jesenski dio, borave tradicionalne sportske i fitness grupe.

Krajem rujna i kroz listopad imamo i brojna MICE(meetings, incentives, congresses and events) događanja u našim hotelima s kongresnim kapacitetima, MICE je ove jeseni mnogo jači no što smo očekivali i postoji izrazita potražnja iz korporativnog miljeate nas osobito veseli oporavak ovog prodajnog segmenta koji je izuzetno bitan za produljenje sezone” navodi Marija Benjak, Voditeljica direktne, grupne i MICE prodaje, Bluesun Hotels & Resorts.

Riječ je o radnim sastancima i uglavnom o respektabilnim domaćim tvrtkama iz područja medicine, IT sektora i farmaceutske industrije.

Osobito je velik interes za Bluesun hotel Soline**** u Brelima koji ima najmodernije kongresne kapacitete na Makarskoj rivijeri (potpuno renoviran 2018.), a koje prate brojni dodatni sadržaji itekako važni za incentive, od wellnessa, a la cartea, sportova, mogućnosti izleta –  jer kongresni turizam odavno više nije samo vezan za sastanke, on spaja posao i doživljaj, sveukupnost ponude i iskustva.“ zaključuje Benjak.

Foto: Bluesun


Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN