Donosimo koncept kampanje #TogetherInSplit

Kao što smo pisali početkom tjedan Turistička zajednica Splita pokrenula je kampanju #TOGETHERINSPLIT. Svakako pohvalno da je napokon i jedna naša turistička zajednica počela komunicirati sukladno vremenu uz narativ...

Kao što smo pisali početkom tjedan Turistička zajednica Splita pokrenula je kampanju #TOGETHERINSPLIT.

Svakako pohvalno da je napokon i jedna naša turistička zajednica počela komunicirati sukladno vremenu uz narativ i poruke sukladno trenutnoj situaciji – ostanite doma, putujete kasnije ( osim pukog recikliranja starih fotografija ).

Tako su iz TZ Splita u sklopu najave kampanje objavili video #TogetherInSplit, te sam u članku naglasio kako jedan video ne možemo nazvati kao cjelovitom kampanjom, te kako se nadam kako ipak postoji neki širi plan #TogetherInSplit kampanje.

Isti dan, dobio sam povratnu informaciju od TZ Splita, kako se ipak radi o planskoj i ciljanoj kampanji. Pohvala za TZ ured koji su se odmah samoinicijativno javili i poslali sve detalje oko koncepta #TogetherInSplit.

Ciljevi kampanje su ostati u kontaktu s turistima, inspirirati ih da se prisjete svojih putovanja u Split i maštaju o povratku te zainteresirati nove goste kreativnim sadržajem, ističu iz TZ Splita uz narativ da se pošalje poruka zajedništva svih turističkih djelatnika u Splitu.

Kampanja u prvoj fazi traje do kraja lipnja, dok će se u drugoj fazi, naravno ovisno o situaciji, naglasak staviti na domaće goste.

Nalazimo se u vrlo teškim vremenima za svih nas, no zajedničkim snagama možemo nešto negativno pretvoriti u pozitivno. Strah za vlastito zdravlje i zdravlje bližnjih, nesigurnost, egzistenciju i ostale bojazni odlučili smo zamijeniti zajedništvom, pozitivnim stavom, stručnim znanjem, kreativnošću i prijateljstvom. Rezultat je kampanja #TogetherInSplit. Pozivamo sve da nam se pridruže u ovoj kampanji dijeljenjem videa, te kreiranjem i dijeljenjem sadržaja koje ćemo objavljivati na našim profilima” ističe direktorica TZ Splita, Alijana Vukšić.

Tako je prema planu kampanje, svaki dan zamišljeno objavljivati drugačiji tematski sadržaj na društvenim mrežama TZ Splita.

Svaki prvi dan u tjednu tj. ponedjeljak je rezerviran za HERITAGE QUIZ kroz koji se predstavlja kulturna baština i zanimljive sadržaje splitskih muzeja. Utorak je rezerviran za sadržaj posvećen objavi video filmova – VIRTUAL SPLIT. Od video materijala turističkih agencija do zanimljivih video sadržaja o Splitu, dok prednost imaju videa sa sadržajima koji omogućavaju fizičko distanciranje (aktivni turizam, nautički, obiteljski sadržaji…)

Srijedom se promoviraju gastro ture i gastro ponuda splitskih restorana i hotela kroz recepte, fotografije i videa – COOK O’ CLOCK, dok se četvrtkom iz TZ Splita zahvaljuju na očuvanju grada i sigurnosti svim službama, doktorima, policajcima, trgovcima, volonterima kroz priče o pojedincima ili objavom njihovih slika i videa (npr. tik tok video djelatnika Crvenog križa i „Kapljice” kako plešu Foot Shake Dance ) ili THANK YOU THURSDAY.

Petak ili FRIDAY STORY rezerviran je za zanimljive priče o Splitu i njegovim stanovnicima. Tako je jučer na stranicama TZ Splita objavljen blog – Grad na klimatski pogon.

Danas ili subotom, rezerviran je za CONFERENCE CALL gdje se objavljuju video priče – u kojima turistički vodiči pričaju kratke zanimljive priče o Splitu.

Conference call[CONFERENCE CALL]🇭🇷Vrijeme je za virtualni poziv sa vodičem Ivicom Profacom koji će Vam ispričati pojedinu zanimljivost o Splitu. Ostanite kod kuće 🏠, napravite kavu ☕️ i naučite nešto novo. 🔊🖋📘🇬🇧It's time for a virtual call with our guide Ivica Profaca, who will tell you some interesting things about Split. Stay home 🏠 make coffee ☕️ and learn something new. 🔊🖋📘#TogetherInSplit #traveltomorrow #visitsplit

Objavljuje Visit Split u Subota, 25. travnja 2020.

Zadnji dan u tjednu, planiran je TAKE ME BACK TO SPLIT kojim se želi poticati pratitelje da pošalju svoju sliku s putovanja te nastave sanjariti o ponovnom dolasku u Split.

Tako je TZ Split prva* od svih TZ-a u Hrvatskoj, krenula s konkretnom kampanjom i komunikacijom, koja ima glavu i rep. Ne ulazeći u raspravu i analizu kvalitete sadržaja, svakako pohvalno da se ne radi samo o objavi jednog videa te kako postoji konkretan plan komunikacije. Ovo je jedan od primjera drugim TZ-ima kako komunicirati i da se pokrenu. Ne košta ništa, dakle izgovor o dodatom trošku ne stoji, no potreban je trud, vrijeme te želja za radom.

Što i kako komunicira TZ Split istražite OVDJE

P.S.

*Barem meni za sada poznat jedini takav primjer. Ako imate još neke pozitivne primjere iz Hrvatske, slobodno pošaljite info na vijesti@hrturizam.hr da objavimo.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN