eVisitor izvještaji ipak će biti javno dostupni svaki mjesec

Nakon što je odlučeno kako eVisitor izvještaji više neće biti javno dostupni svakog mjeseca, nego samo na upit medija, iz Ministarstva turizma ipak ističu kako će ostati sve po...

Nakon što je odlučeno kako eVisitor izvještaji više neće biti javno dostupni svakog mjeseca, nego samo na upit medija, iz Ministarstva turizma ipak ističu kako će ostati sve po starom, te će početkom svakog mjeseca na stranicama HTZ-a, kao i do sada, biti dostupni statistički izvještaj iz eVisitor sustava za prošli mjesec.

Kako je već radnije izjavio ministar Cappelli :“Želimo pristupiti turizmu na cjelovit način. Način pristupa prema turističkim rezultatima i turizmu globalno se mijenja i teško je pratiti rezultate od četvrtka do četvrtka i biti objektivan u takvim analizama, jer se često radi o neusporedivim podacima, zbog rasporeda praznika i ostalog. To nije fer ni prema turističkim subjektima, ali ni gostima. Zbog toga više nećemo uspoređivati dan po dan, već ćemo raditi prezentacije “prolaznog vremena” za predsezonu, glavnu sezonu i cijelu turističku godinu”

Ono što ostaje po novom je da će iz Ministarstva turizma i HTZ-a tri puta godišnje komentirati i analizirati statističke rezultate. I to, početkom srpnja za prvih šest mjeseci, u rujnu s rezultatima glavne sezone te krajem godine kao završni izvještaj cijele turističke godine.

Osobno razumijem, dapače i podržavam, da MINT i HTZ, iz gore navedenih razloga ministra turizma, ne žele više iz mjeseca u mjesec komentirati broj dolazaka i noćenja, te da se fokus usmjeri na važnije stvari.

Ova turistička godina je bila, a bit će i dalje izazovna, dok nam pravi izazovi tek dolaze u narednim godinama. Hoćemo li se osvijestiti i probuditi te početi se strateški i održivo baviti turizmom, to ostaje isključivo na svima nama u cijelom turističkom lancu. Borimo se za svakog gosta u globalnoj utakmici, a uspijevaju oni koji se bave tržišnim razvojem.

Putovanja su nikada jeftinija, a konkurencija nikada jača. No, ne zaboravimo motiv putovanja nije smještaj, nego turistička destinacija. I upravo na destinacijama imamo najviše problema. Također, naša najveća turistička komparativna prednost je naša autentičnost i raznolikost u načinu i kulturi življenja. Upravo to turisti žele upoznati, doživjeti i iskusiti. Budimo to što jesemo. To mora biti glavni sastojak našeg turističkog proizvoda.

Povezana vijest:

Vijesti: