Europski autobusni operater Flixbus nastavlja sa širenjem svoje mreže autobusnih linija po cijeloj Europi. Startup tvrtka osnovana 2011. godine u Njemačkoj, dvije godine kasnije pokrenula je prvu autobusnu liniju, a danas drži čak 71% njemačkog tržišta, mjereno u pređenim kilometrima. Glavna prednost Flixbus-a, kako i sami ističu, su niske cijene prijevoza, što je jedan od razloga brze ekspanzije...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium