Kad pričamo o globalnom sportu radi se o velikom mediju, kako kroz TV prijenose uživo, društvene mreže, tako i kroz moderna "amfiteatra" na kojima na desetke tisuća gledatelj prati uživo svoje timove.
Zato su veliki sportski klubovi odlični kanali za promociju, kako za globalne brendove, tako i za turističke destinacije. Ako to mogu platiti naravno. No ovdje se ne radi o trošku, nego o strateškom...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium